KARAOKE

46 13 2
                                    

Eve geldiğimde zile bastım. Kapıyı bornozlu bir Can açmıştı.

"Sen her gelen kişiye kapıyı bornozlamı açıyorsun." diye sordum sinirle.

"Yoo aşkım."dedi ukalaca ve sırıttı.

Can'ı yavaşca ittim ve içeri girdim. Bugün olanları Can'a söylemiycektim. Çünkü söylersem bu olay büyür ve Can Kaya'yı öldürürdü. Odama çıktım ve dolaptan üzerime siyah pantolon ve siyah swit çıkartıp giydim.

Can üzerindeki bornozu çıkartıp siyah pantalon ve siyah kuru kafalı tişört giymişti.

Merdivenlerden inerken " Karaokeye gidelim aşkım." diye bağırdım. Can elindeki televizyon kumandasını koltuğa attı ve kapıya doğru ilerledi.

Kapının yanından siyah deri ceketini aldı ve giydi. Bende siyah montumu giydim. Ayakkabılarımızı giyince evden çıktık. Yolculuk boyunca ikiizde hiç konuşmadık.

Can sahilde durdu ve arabadan indi. Ben arabadan inince Can kapıları kilitledi ve yanıma gelip elimi tuttu.

Sahilde yürüdükten sonra balık ekmek yapan bir yerde durduk.

"Hoşgeldin evlat." dedi balık ekmek yapan amca.

"Hoşbulduk Osman Abi." dedi Can gülümseyerek. Sonra Can konuşmasına devam etti.

"Bize bi yarım bi tam."

Adının Osman olduğunu öğrendiğim adam kafasıyla onayladı. Bizde o sırada kahverengi eskimiş taburelere oturduk.

Burası çok güzeldi. Denizin dalgaları çarptığı kayalardan ses çıkartıyordu.
"Ben küçükken babam hep buraya getirirdi beni Cem'le. " dedi Can denize bakmaya devam ederken. O sırada Osman Amca balık ekmeklerimizi getirdi. Gerçektende çok güzeldi tadı.

Balık ekmeklerimiz bitince Osman Amcayla vedalaşıp arabaya doğru yürüdük.

CAN'IN AĞZINDAN;

Güneş'le evlenmeme dakikalar kalmıştı. Arabayı İzmir'e doğru sürdüm. Bizimle çok kötü hatıraları olan bir şehirde evlenemezdik.

Herşey hazırdı. Düğün mekanı,aileler,şahitler ve gelinlik. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar annem hazırlatmıştı.

Güneş uyuyakalmıştı. En önemlisi de Selim ve Melis'in onu kaçırdığını benden saklamıştı. Aslında bugün onu arabamın içinden izlemiştim ve herşeyden haberim vardı. Sanırım olay büyümesin diye söylememişti.

Düğün mekanına geldiğimde Güneş'i kucakladım ve gelin odasında bulunan koltuğa yatırdım. Arabaya geri döndüm ve gelinliği alıp gelin odasında bulunan makyaj masasının sandalyesine koydum. Güneş'e süpriz olması için Güneş'in telefonundan 2 dk sonraya alarm kurdum ve odadan çıktım.

GÜNEŞ'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin