5 YIL SONRA
Sabah çocukların sesi yüzünden uyandım. Çağlar ve Ada yatakta zıplıyordu. "Sakin olun bebeklerim." dedim uykulu bir sesle.
Ikiside yatağın boş kısmına atladı. Bos kısmı evet Can bir iş gezisi için yurt dışına gitmişti. Çağla ve Ada'yı kucağıma aldığım gibi odadan çıktım. Kahvaltı hazırdı. Kim hazırladı diye bakacakken içeriden Can çıktı. Boynuna sarıldım "Sen yurt dışında değil miydin?" dedim sarılarak. "Süpriz yapiyim dedim." dedi masumca.
Can Ada'yı kucağına aldı bende Çağlar'ı aldım ve kahvaltı etmeye başladık. Kahvaltı bitince hep beraber bulaşıkları bulaşık makinesine koyduk. Çocukları giydirdikten sonra bende asker yeşili pantalonumu ve beyaz bol tişörtümü giydim. Can'da hazır olunca evden çıktık.
Yaz geldiği için tatile gidiyorduk Antalya'ya. Ben Ada ve Çağlar arka koltukta oturuyorduk. Elime telefonumu aldım. Olamaz tam 5 YIL önce bugün evlenmiştik. Yani evlilik yıl dönümümüzdü.
Antalya geldiğimizde otel odamız hazırdı. Çocukları uyuttum ve balkona çıkıp sandalyeye oturdum. Can'ın burada önemli bir toplantısı olduğu için bizi otele bırakır bırakmaz toplantıya gitmişti.
Antalya çok güzel bir yerdi. Hele ki odamızın manzarası harikaydı. Batmakta olan güneş ve denizin kayalara çarparak ortaya çıkarttığı ses harikaydı.
Hafiften esen rüzgar içimi ürpertmişti. İçeriye girdim ve bavulumdan ince hırkamı çıkartıp giydim. Mini mutfakta kendime nescafe yaptım ve balkona geri çıktım.
Kumsalın ortasında bir sandalyeye oturmuş bir adam vardı elindede gitar vardı. Adam hrm gitar çalışıyor hem şarkı söylüyordu. Sesi harikaydı. Adamın arkasından meşale ile gelen adam kum tanelerine meşaleyi değdirdi ve bir anda kumların üzerinde GÜNEŞ❤CAN yazıyordu.
Gitar çalan adam elindeki gitarı bıraktı ve kafasını kaldırdığında Can olduğunu gördüm.
"Bana çok iyi bir eş olduğun için , çocuklarımın annesi olduğun için ,
Beni sana aşık ettiğin için IYKI VARSIN IYKI BENIM KARIMSIN."Bunu dedikten sonra koşarak otele girdi. O sırada diğer adamlar su ile ateşi söndürüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ'İM
Teen FictionZorluklara karşı mücadele ederken karşına çıkan herhangi bir şey seni o hayattan soğutabilir. Güvendiğimiz insanlarda bıçaklayabilir bizi. Yakınımızdaki insanlari iyi seçmeliyiz.