BIŞEY OLURSA

44 11 0
                                    

Allahım hepsi benim yüzümdendi. Can'a bişey olursa asla kendimi affetmezdim.

Kaya arkamda duran adamlara ağzımı açmalarını söylemişti. Ağzım açıldığı an " Kaya Can nerde?" Diye bağırdım.

Bağırmamın üzerine arkamdaki adamlar tekrar ağzımı kapattı. Kaya adamlara eliyle gitmelerini işaret etmişti. Sadece Kaya ve ben kalınca ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.

" Can evde Güneş. Ona bişey yapmadım. "Dedi.

Elini yanağımda gezdiriyordu. Her ne kadar kafamı geri çeksemde işe yaramıyordu.

Kapının açılma sesi duyulunca ikimizde kafamızı kapıya doğru çevirdik.

İçeriye giren Can'dı ve en önemlisi Kaya ona zarar vermemişti. Ben düşüncelere dalmışken yere düşme sesi gelince kafamı kaldırdım.

Kaya yerde yüzü kan içinde yatıyordu. O sırada Can geldi ellerimi ve ağzımı çözdü.

" Can Kaya sana bişey yaptı mı?"

" Hayır aşkım ama burda daha fazla durursak kötü olucak."

Kafamı tamam anlamında salladım. Can elimi tuttu ve beni kulübeden çıkarttı. Yürüyerek eve gidiyorduk.

Eve geldiğimizde kendimi direk banyoya attım. Küveti ılık suyla doldurdum. Ve limonlu duj jelimi de suya döktüm.

Vücudum kırışmaya başlayınca sudan çıktım ve üzerime bornozumu giydim. Daha sonra dolabımdan unicornlu pijama altımı ve siyah bir kolu düşük tişörtümü de alıp giydim. Son olarak ayağıma unicornlu ponçiklerimi geçirdim.

Saç kurutma makinedini prize taktım ve saçlarımı kuruttum. Odamdan çıktım ve salona indim.

Can kahvaltıyı hazırlamıştı gittim masaya oturdum ve kahvaltımı yaptım. Bugün ki şokun etkisinden hala kurtulamamıştım. Kahvaltıdan kalktığımda Can'a odama gidip dinleneceğemi söyledim. Odama çıktım.

Odama gittiğimde kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım.

Uyandığımda gözüm yatağımın yanında duran saate gitti ve saat gece 11'di. Yatağımdan kalktım ve aşağı indim. Can üzerine deve tüğü rengi keten pantolon ve beyaz gömlek giyip kollarını kıvırmıştı.

" Aşkım neden giyindin?"

" Sinemaya bilet aldım seans 24.30 da hadi giyin de gidelim."

Kafamı tamam anlamında salladım ve odama yöneldim. Dolabımdan deve tüğü rengi pantolonumu ve beyaz gömleğimi alıp giydim. Makyah masama oturdum ve hafif but kalem çekip borfi ruj sürdüm.

Saçlarımı taradım ve salık bıraktım. Takı olarak da siyah uzun kolyemi aldım ve taktım. Son olarak elime bol siyah el çantamı aldım ve hazırdım.

Odamdan çıktım ve aşağı indim. Can o sırada kapının yanında ayakkabılarını giyiyordu. Dağ evinde olduğumuz için sadece spor ayakkabım ve siyah stilettom vardı. Siyah stilettolarımı giydim bende.

Evden çıkıp arabaya doğru ilerledik. Can kapımı açmıştı hatta ben binene kadar kapımın önünde bekleyip kapımı kapatmıştı. Arabanın etrafından dolandı ve sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı. Gece olduğu için yolu göremiyordum.

Radyoyu açtım ve çalan şarkıya eşlik etmeye başladım.

Bu sabah yerini kimler almış

Diye düşündüm kalktığımda

Hiç biri seni hiç biri beni hiç biri bizi anlamamış

Bu sabah yatağın boş kısmını resimlerinle süsledim.

Can'ın canı sıkılmış olacak ki randyoyu kapattı.

GÜNEŞ'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin