3. bölüm & TANIŞALIM MI? &

7.6K 822 77
                                    

"Ruveyda
Uzulme, hersey yoluna girecek, sabret..."

Kim yazmissa benim ismimi biliyor ve uzulmemem gerektigini soyluyordu. Kac defa defteri acip yazi yazdim nasil gormedim bu kagidi yada en onemli soru bu kagidi kim yazdi ? Neden boyle bisey yazdi ? Ismimi nerden biliyordu ? Ya kagidi defterin arasina koymadan once yazdiklarimi okuduysa!? Sirlarimi, hayatimi okuduysa! Bunu dusunmek bile istemiyordum.. zaten kagidi kim koyduysa yakinda ortaya cikacakti sakin olmali ve sabretmeliydim...

Betulle tek tuk konusmamizin disinda hersey normal gitmisti, 8 dersin sonunda bir oh cekerek cantami toparladim yavas adimlarla otobus duragina geldim ve beklemeye basladim.. burada cok anilarimiz gecmisti... sahi bugun okula gelmismiydi acaba ? Gelmisse ben niye hic gormedim ki... acaba gercekten beni hic sevmedi mi ? Bu soruyu kendime sora sora hasta olucaktim... beni dusuncelerimden siyiran gelen otobus olmustu...

Eve vardigimda halam evde yoktu merve zaten okuldaydi enistemse isteydi.. biseyler atistirdiktan sonra odama girip kapiyi kapattim en kisa zamanda bu evden ayrilmaliydim ama yapamiyodum hayatim benim elimde degildi, o olaydan sonra, bu eve siginti gibi girmistim ve bu durumdan sikayetci olan birtek halam degildi bende sikayetciydim... kendi kendime bakabilirdim bir yerde is bulup calisabilirdim zor da olsa gecinirdim... yokluk nedir bilmiyordum, anne baba yoklugundan sonra baska yokluk olsa ne yazardi ki ? Neyseki lise hayatimin son senesiydi ve 2. Donemin sonlariydi, kendime calisabilecegim bazi yerler bakmam gerekiyordu yarin is ilanlari icin bi gazete almaliydim...

Dusune dusune notebook'u alip blog sayfami actim yazdigim yaziyi pek fazla kisi gormemisti tek bir yorum vardi hemen yorumu acip okumaya basladim

"kiz dedigin gurulu olur kendini bu kadar ezdirmez."

Yaziyordu.. buda neydi boyle hemen yazan kisinin profiline girdim ama hicbisey yoktu ne bir fotograf ne bir yazi ne bir paylasim. Yazdigi yoruma cevap yazicaktim ama sinirli oldugum zamanlarda dogru dusunemeyecegimi bildigim icin sonra yazarim dedim. Tam notebooku kapatirken sayfaya bir mesaj geldi mesaj yine ayni kisidendi.

"Bir cevabin yok degil mi ? Bir cevabin olamaz zaten!! Siz hepiniz aynisiniz. hepiniz once seviyorum seviyorum diyosunuz sonra bi hic ugruna terk ediyosunuz! Aynisiniz iste hepiniz ahlaksizsiniz!"

Mesaji tekrar tekrar agzim acik bi sekilde okudum. Bu kim ki bana ahlaksiz diyordu ?! Hangi hakla boyle bisey soyluyordu!. Eger simdi bi cevap yazarsam pisman olucaktim o yuzden hemen notebook'u kapatip masanin uzerine biraktim kara defterimin icindeki notu yine okudum acaba halam mi yazmisti diye dusundum ama halam niye boyle bisey yazsin ki ? Boyle bisey yazmak yerine bana iyi davransa zaten uzulmezdim.. halam yazmaz bundan emindim, belki merve yazmistir diye dusundum ama mervenin yazi yazma sekli bu kadar guzel degildi. Belkide enistem yazmistir ama enistem bisey soyleyecegi zaman direk yuzume soyluyordu zaten boyle not birakmazdi... kim o zaman bu notu yazan ?!

Bir iki saat sonra notebook'u elime alip blog sayfamin mesaj kutusunu actim mesaji tekrar okudum cevap yazma konusunda cok terddudteydim. Ama yazdiklarida yenilir yutulur seyler degildi.. insan, hic tanimadigi birisini baska tanidigi kisi yada kisiler yuzunden acimasizca yargilayabilir miydi ? Belkide canini cok yakmislardir diye dusunurken yatsi namazini kilmadigimi fark ettim mesaja sonra cevap yazmaya karar verdim hemen abdest alip namaz kildim secdede dua ettikten sonra namazligimi katlayip yerine koydum.

Halam, kizi ve enistem gelmislerdi, aksam yemegini hazirladim hep beraber yemek yedik. Suan tamimayan biri bizi bu sekilde gorse cok mutlu bi aile sanip imrenebilirdi... ama oyle degildi, hic bisey disardan gorundugu gibi degildi... Guzel bi yemek sonrasi mutfagi toparlayip odama gittim merve yanima gelip

LABİRENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin