14. Bölüm & BELA &

4.1K 499 114
                                    

Selamun aleykum can dostlar geciktim biliyorum, ama harika bir bölüm ile karşınızdayizzz :)

Ara yorum cok olsun arkadaslar :)

Multi; eymen ve ruveyda

Hadi baslayalim..

Gozlerim asi siyahlarda boguluyorken tum mantigim devre disiydi.. Kavurucu bir ruzgar butun ruhumu delip geciyordu sanki.. Gozlerimi cekmek icin neyi bekliyordum hic bir fikrim yoktu sadece takılı kalmış bir sekilde bakiyordum oyle.. Birden gozlerini cevirdi.. Bense hala saskin ve anlamaz bir sekilde onu izliyordum..

Ben ne yapiyordum boyle. Sacma fikirlere kapilip onumu dikizliyordum suan. Hemen gozlerimi uzerinden cekip defterime yonelttim..

Allah askina onun burda ne isi olabilirdi ki.. Birde hoca! hemde benim dersime giren bir hoca. Gulunecek haldeydim kesinlikle. Her isim benzerliginde boyle tepkimi verecektim ben. Buna bir cozum bulmaliydim, evet..

Deftere bir kac soz yazarken Eymen (!) Hocanin sesi yine kulaklarima calindi.. Tum dikkatim yerle bir olmustu, anlasilan hic bir sey yazamayacaktim bugun.. Kafami tekrardan kaldirip gozlerimi uzerine diktim..

Hemen herkes pür dikkat onu dinliyordu.. Bazilari kendi aralarinda konusuyorlardi.. ozellikle kizlar suratlarinda tatli bir tebessumle, sanki Hocanin agzindan cikan her kelimede eriyor gibi gozukuyorlardi..

Ah su kizlar! ergenliklerinin altin cagini yasiyorlardi sanki.. Bu duruma gozlerimi abartili bir sekilde baydim..

Yanimda oturan Delfinde bu olaydan nasiplenmis gibi gozukuyordu.. Sarı saclarindan bir bukleyi parmaklarinin arasinda cevirirken bir yandanda hulyali bakisları ile tabiricaizse Hocayi kesiyordu.. Bu hali beni gulumsetmisti..

Onu sırıtır bir vaziyette izledigimi farkedince bakislarini bana cevirdi..

"Sencede ultra yakisikli degil mi ? Suna bakarmisin.. Sanki podyumdan firlamis gibi.. Kim inanirki onun hoca olduguna.."

Ciddi olmaya calisirken bu sozleri beni guldurmustu.. Yuzune taktigi ifade onu dahada sevimli kiliyordu..

Sozleri uzerine bende gozlerimi ultra yakisikli(!) Hocaya cevirmistim.. Bastan asagiya soyle bir inceleme ihtiyaci hissettim..

Sanirim seksen boylarindaydi.. Uzun ve heybetli durusu adeta 'ben burdayim' diye bagiriyor, etrafindaki gozleri ustune cekiyordu.. Uzerindeki siyah takim elbise esmer teniyle buyuk bir uyum yakalamis, onu dahada cekici kilmisti..

Burnu hafif kemerli, uzun kirpiklerinin altinta bir kuyunun ıssız yerini andiran simsiyah gozler..

Yanaklarini cevreleyen siyah kirli sakallari asaletini ortaya koyuyordu sanki..

Siyahin en goz alici koyulugunu tasiyan dalgali saclarini en uzaktaki kisi bile farkedebilirdi..

Farkedilmeyecek bir adam oldugunu kimse soyleyemezdi.. Dıs gorunusunun kusursuzlugu zaten gozler onundeydi.. Bunu siniftaki kizlarin ic cekislerinden anlayabiliyordum.. Ama bu beni hic bir sekilde baglamiyordu.. Gorunus olarak kusursuz olabilirdi ama bu benim ona salya akitacagim anlaminada gelmiyordu..

Sonucta o bir erkekti ve bizim icinde kanulmus ilahi kanunlar vardi oyle degilmi ?

Dersin bitmesiyle herkes amfiden tek tek cikarken, Delfinin hala hocanin etkisinden siyrilamadigini gordum..


" Delfin sen iyimisin? " elimi gozlerinin onunde iki yana salladim.. anlasilan kendini iyice kaptirmisti.. Hulyali bakislarini bana cevirdi..

"Sence kotu olmam mumkun mu.. Sana yemin ederim Burak Özçivit bu hocanin yaninda halt etmis.. Adam cekiciligin dibini yaşıyor.. " yuzundeki gulumseme dahada genislerken icli bir ah cekti.. Bu sevimli hallerini cok seviyordum..

LABİRENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin