10. Bölüm & ÇIĞLIK &

5.8K 615 87
                                    

*****

~2 sene önce~

Eymen (gölge)' den

"Sana vericeğim bu gorev tahmin edemicegin kadar cok onemli. Gozun acik olmali, surekli tetik halinde olmalisin, isini cok buyuk bir titizlik icinde yapmalisin.. " kadin bir an duraksayip kafasinda bir seyleri tartiyormus gibi dusunmeye basladi.. Oturdugu koltuktan kalkip bir kac adim atti ve gozlerini karsisinda ayakta duran adama dikti.. sozlerine kaldigi yerden devam etmeye basladi..

"Bir nefes kadar yakininda olmalisin her an her yerde.. Ona zarar verebilecek hic bir sey olmamali kılına dahi zarar gelmeyecek, ona dair herseyden beni haberdar edeceksin, ama herseyden anlasildi mi ? " son cumlesini vurgular bir tonda tek kasini kaldirdi ve cevap bekleyen bir tavirla gözlerini adama dikti..

Yirmilerin ortasindaki adam kadinin sozlerindeki bu ciddiyet ile onaylarcasina kafasini sallayarak cevap verdi

" Peki efendim siz hic merak etmeyin her sey istediginiz gibi olacak "

Kadin memnun bir sekilde tekrardan rahat koltuğuna oturdu.. ve konusmasina devam etti.

" Guzel, ama onemli olan bir sey daha var onun nefesi olacaksin fakat ne olursa olsun seni gormemeli gorse bile ona yuzunu gosterme. Hic bir sekilde senden suphelenmemesi gerek duydun mu beni "

Karsindaki adam kaslarini hafif bir sekilde catti dogrusu boyle bir sey beklemiyordu.. ama pekde takilmadi.. Kadinin tekrardan otoriter sesi kulaklarina calindi..

" sana duydun mu dedim " hemen cevap verdi..

" Duydum efendim hic supheniz olmasin her sey istediginiz gibi olacak, musadenizle hazirliklara baslamaliyim " diyerek izin istedi ve malikaneden ayrildi..

Son model rang rower arabasina bindi ve dusunceler icerisine dalarak yolda ilerlemeye basladi.. Cok olmamisti hayatindaki entrikalari ogreneli.. Bu yasina kadar sade bir hayatı olmamisti tabi ki ama bu derece kine bulanmis bir hayatida oldugunu soyleyemezdi.. Hayatindaki aci gercekler bir karabasan misali cokmustu uzerine.. Bu gercekler yeni duygulari getirmisti ustelik hayatina.. Kin ve nefret gibi.. Tabi bu icinde barindirdigi duygulardan bir kaciydi sadece..

Her insanda oldugu gibi onunda keskeleri vardi.. Ama onun keskeleri hayatinin merkezi denilebilecek seylerdendi.. Annesinin tum bunlari yasamamasini isterdi.. O bunlari haketmemisti. Onun suan hastanede yatiyor olmasinin tum sorumlusu o asagilik herifti.. Igrenc bir olayla karsi karsiya kalmisti annesi ve bunun sonucundada aklini kaybetmis hastaneye mahkum edilmisti.. Bu aci gercek yasandiginda henuz 11 yasinda idi.. Hic bir seyden haberi yoktu sokakta top kosturmayi bilirdi sadece.. Olaylarin rehavetini anlayamayacak kadar küçüktü o.. Ama annesinin yoklugunda amcasi onu guzel bir sekilde yetistirmis ve tum gercekleri 18 yasinda ona anlatmisti.. iste o gunden sonra kin ile dolmustu ici.. Ve simdi intikam zamaniydi o adama ve ailesine karsi buyuttugu nefret icine sigmiyordu sanki sabri olmasa hepsini bianda yok edebilirdi.. Ama sabretmeli ve sonuca ulasmaliydi..

Gebertmek icin can attigi adamin ailesiyle ciktigi yolculukta arabanin frenlerini bozmus ve sonra o kaza haberini aldiginda ise nefretine bir parca su serpilmisti sanki.. Ne yazikki isler istedigi gibi gitmemisti.. Adam istedigi sekilde can vermisti ama kadinla cocuk sag cikmisti.. Suan ise o kadinin guvenini kazanmis emri altinda koruma olarak calisiyordu.. Kizini takip etmesini istiyordu ondan.. Onu korumasini.. Ne ironiydi ama.. Kendisi icin ve kizi icin kafasinda kurdugu birbirinden guzel planlari bilseydi acaba yine kizinin korumaligini yapmasini istermiydi acaba.. Her seyin zamani gelecekti.. Ve tatli sonu izleyip annecigine karsi vicdanini biraz daha rahatlatacakti.. Ama tahmin etmedigi bir sey vardi genc adamin akil intikami secerdi fakat yurek akli dinlemezdi o sadece aşkı secerdi..


LABİRENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin