" Cabuk anlat ne oldu, simdi catlayacagim.. Su suratinin haline bak, var ya kizim o Oguzu buliyim varya onun ben.. " susmayacagini anladigimda konusmaya basladim.."Delfin yok oyle birsey onu bugün hic gormedim.. Gel otur şuraya hala olayin ş-şokundayim, nerden baslayacagimi bile bilm-miyorum " dedigimde sesim titredi bogazima kocaman bir yumru oturdu sanki..
Delfin korku dolu bakışlarla suratımı tarıyor, ne oldugunu anlamaya calisiyordu..
"Bak Ruveyda beni korkutma! Canım ne oldu anlat bana, sakin ol lütfen.. " elimi avuclarinin içine alip sıkmaya basladi..
"Eymen bugun beni aradi " dedim tek solukta.. Tepkisini ölçmek için suratina baktigimda tabiki şokta bir Delfinle karsilastim..
"Ne! Nasil, nezaman ya? Ne dedi o hayvan! Affet beni, cok pismanim ozur dilerim falan, sakın bunlara gelme bak, o aptal oyuncak ar.. " sinirle soluduğu cumlesini böldüm..
Basimdaki agridan dolayi yüzümü burustururken.. " Beni dinle oyle birsey degil Delfin.. " bir nefes cektim cigerlerime tum yasananlar gozumun onunden film seridi gibi gecti.. Sakin olmaya çalışıp konusmaya başladım..
"E-eymen Hoca o.. " duraksarken Delfin bekleyen gozlerle suratima bakiyordu..
"Eymen Hoca, O benim konuştuğum Eymenmiş. " deyiverdim kalbimdeki acı ile..
*_*_*_*_*_*_*_*_
Selamun aleykum canlar..
Biliyorum cok bekletiyoruz ama gercekten cok fazla yogunuz başımızı kaldirmaya vaktimiz yok desek yeridir. Finallere calismaya calismak gercekten cok zorluyor bizi.. Bu kitapla ilgili hayallerimiz çok ve bu hayallerin ceyregine neredeyse ulastık diyebiliriz, kitabimiz 15 bin okuyucuya sahip oldu. Bu gercekten cok muthis bisey, ve baska bir muthis haberimse,
Hikayemiz genc kurgu kategorisi arasında #77 ye yukseldi. Ilk 100'e girebildik sonunda. Dahada yukselecegimize eminim :)
Bunlar gercekten çok mutluluk verici şeyler ve bu mutlulugumuzu size borcluyuz iyiki varsiniz hepinizi cok seviyoruz hepiniz ayrı ayri cok degerlisiniz yorumlariniz icin ayrica teşekkür ediyoruz :))
Ah birde okuyup yildiza basmayan okuyucum, evet sen, fazlasiyla bizi uzuyorsun, emegimiz fazla olduğu için bizde bunun karşılığını gormek istiyoruz. Simdiye kadar olumsuz tek bir yorum bile gelmedi bu bizi motive ediyor fakat oy sayilari yukselmedikce morallerimiz iyice dusuyor. Rica ediyoruz lütfen o yildiza basmadan gecmeyin..
"Internet yok."diye bir bahane kabul etmiyoruz :) zira internet olmadigindada siz yildiza bastiginizda bize oylar geliyor merak etmeyin :)
Bu 15. Bölümden alıntı sizlere surprizimizdi.. Umarim heycanlanmışsınızdır çünkü biz bölümü yazarken baya bir heyecan yaşadık 😃 15. Bolum gercekten bomba gibi oldu ve surpriz ustune sürprizler yaşandı.. Bolum erkenden gelecek hic merak etmeyin..
Fazla uzun bi konusma oldu biliyorum hepinizi cok seviyoruz iyiki varsiniz...💚
ALLAHA EMANET OLUN 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABİRENT
SpiritualRuveyda! Mavi gözlerinin ardına sakladığı acılar ve yüzüne yerleştirdiği sahte gulumsemesi ile hayatını sürdürmeye çalışan kırılgan bir kalp.. Umutlarını bağladığı kişilerden aldığı darbeler ile hayata küsen gözler.. Kime güveneceğini şaşıran yorulm...