7. Bölüm & BENI TANIYOR MUSUN ? &

5.7K 674 59
                                    

Selamun aleykum degerli okurum..

Bolumu elimden geldigince uzun tuttum umarim begenirsiniz :) saglicakla kalin...

Sabahin huzurlu ezan sesi ile basimi yastiktan kaldirip betulu uyandirip abdest almaya gittim. Geldigimde betul telefonumu almis biseyler karistiriyordu, geldigimi gorur gormez telefonu kilitleyip yerine indirdi. Telefonumu almasi onemli degildi ama izinsiz almasina kizmistim biraz. Kizdigimi fark ettirmeden basortumu baglayip etegimi giydim..

Namazlarimizi kildiktan sonra yataklarimiza oturduk, konusucak bisey yoktu ama bisey varmiydi bilmiyorum ama betulun bisey soylemek icin bogazini temizleyip benden yana dondu

"Ruveyda..." ses tonunda korku var gibiydi ne oldugunu anlamak icin soru soran gozlerle baktigimda tuttugu nefesi verip

"Bosver ya onemli degil." Dedi. Daha fazla israr etsemde soylemeyecegini bildigim icin susmayi tercih ettim..

Yatagima uzandigimda gozumden yasadiklarim sira sira gecti...

Babam, Annem...

Nasilda yalniz birakmislardi beni bu hayatta.. yapayalniz, caresiz... keske babam o arabayi kullanirken o kadar fazla hiz yapmasaydi.. ahh keske annemle tartismasaydi, keske, keske, keske... bu 'keske'ler mahfediyor beni.. 'iyiki' diye baslayan cumleleri hic kuramayacakmiydim ben ?

Telefonumu alip arayan varmi diye baktigimda ne mesaj nede aramanin olmadigini fark ettim. En son Ali'nin arkadasinin yazdigi mesaj vardi. Ne kadar utanmazdi arkadasina benim numarami vermis. Sevmese bile boyle bisey yapmasini ondan beklemiyodum... aslinda kor kutuk asik oldugum icin onunlayken goremedigim herseyi simdi cok net goruyordum...

Saat ilerledikce icimde bi huzursuzluk birikiyordu, uykuda tutmuyordu ne yapayim diye dusunurken notebook'u elime aldim. Blog sayfama girip siirlerime gelen guzel yorumlari okudum hepsine ayri ayri tesekkur ettikten sonra hic acmak istemedigim mesaji actim..

"Sevimsiz sey, aynaya bak bakalim bir gariplik ariyosan hemen bulucaksin " benmiyim garip hah! asil garip olan kendisi..

"Sen beni tanimiyosun bile nasil bu kadar emin konusabilyosun, hem sevimsiz sensin " cevabi gecikmedi tabi iki uc dakka sonra cevap geldi..

"Saskin ordek :)) "

"Bana soyle anlamsiz seylerle hitap etmeyi kesermisin benim bir adim var "

"Keyfimin kâhyasimisin pasa gonlum boyle istiyor, seni sinirlendirmek beni eglendiriyor sossuz makarna ;) "

"O pasa gonlune soyle cok fazla haddini asmasin asabimi bozuyor, sana ben boyle davransam iyi olurmu bi dusun bakalim "

"Mutlu olurum "

"Mutlu mu ? Sen kimsin, yani ilk defa senin gibi birisiyle karsilasiyorum, kullandigin hesapda hic bir bilgin yok ismin bile yok kimsin sen! Bu gizemli halin beni tedirgin ediyor acikcasi "

"Haklisin, belki bir sapik belki bir piskopat hersey olabilirim.. "

Ne diyor bu yaa!!! Yok canim, degildir dimi, off Ruveyda nerden bilceksin hic birseyini bilmiyorsun ki.. acaba babam polis diye tehdit mi etsem yok ya cok klise, tamam buldum 5 tane abim var bunu kullanip onu korkutabilirim tamamdir.. Ben bunlari dusunurken bir mesaj geldi.

LABİRENT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin