Eymen'den...
"Sana ben ne demiştim? Ondan uzak duracaksin demedim mi ? Ustune basa basa kizimdan uzak dur dedim, sen ise emirlerime karsi gelmekte ısrarcısın. " sesindeki bu azarlayici tondan hic hoslanmamistim. Aklinca beni ondan uzak tutmaya calisiyordu iste. Ama her an beni ona ittiginden haberi yoktu anlasilan bu kadinin. Uzak durmami istemesi tam bir aptallikti. Bu kadar yakinken ne kadar uzak kalabilirdim ki ?
"Bu istediginiz seyin sacmaligini en az benim kadar sizde farkindasiniz. Onu korumam icin bir gorev verdiniz ve bende tam olarak bunu yapiyorum. Eger onun beni gormesi gerekiyorsa gorur konusmam gerekiyorsa konusurum! " sinirlenmistim. Bu konuda beni kisitlamasi tum sinirlerimi alt ust ediyordu.. Bana emir vermesi onu bogma istegimi ikiye katliyordu. Acaba kizi onun boya kutusuna düşmüş bu hallerini gorse ne hissederdi acaba. Çok yazik! Eminim suratina tukururdu.. Bu kadina herzamankinden daha da aciyorumdum suan. Tum bunlari haketmisti ve bedelinide odeyecekti. Aşagilik kocasinin tum pisliklerini bilmesine ragmen susmustu hep ve hala daha susuyordu. Kari koca olarak tencere kapak misali birbirlerini bulmuslardi sanki. Birisinin yapmadigi şerefsizlik kalmamis digeri ise herseyi bilmesine ragmen susup o herifi midesiz bir sekilde kocasi olarak kabuledebilmisti. Iste bu kadardi bu aile bu kadar asagilik. Bu kadar duzenbaz. Ama biri vardi. Bu aileye ters dusen bir inci vardi. Ve ben onunla ne yapacagim hakkinda hic bir fikrim yoktu..
"Sen kim oluyorsunda emirlerimi sorguluyorsun! Kafana gore hareket edemezsin ondan uzak dur diyorsam uzak duracaksin anladin mi beni!" gozlerini dikmis sinirli bir tavirla beni alt etmeye calisiyordu. Kendini ne saniyordu hanim aga falanmi!? O statüde olamayacak kadar kucuk bir insandi! Karaktesizdi! Ucuzdu!
"Size soyledim yine soyluyorum işimi yapiyorum ve işim neyi gerektiriyorsa ona gore davraniyorum. Soylediginiz hic bir.. " ofkeli sesi cumlemi bicak gibi kesmisti..
"Kes sesini! Kes! Sana soyledigim herseyi harfi harfine yapmak zorundasin! Yapma diyorsamda yapmaycaksin. Eger.. Eger söylediklerimin bir kismini bile yapmazsan ozaman seni kapi disari ederim.. Herseyini alirim elinden ve defolup gidersin.. Karar senin "
Her seyimi elimden alirmis! Ne ironikti ama.. Benim kim oldugumu ve ne icin bu sacmaliklara katlandigimi bilse suan burda boyle konusuyor olurmuydu acaba.. Sefil kadin. Nerden geldigini birisi ona gostermeliydi.. Bunu ben zevkle yapmak isterdim fakat herseyin bir zamani vardi oyle degil mi ?
Kararli ses tonu bir kulagimdan girip digerinden usulca cikip gitmisti.. Tabi dedigi bir hususu goz ardi edemedim.. korumalik olayini bitirecegini ima ediyordu.. Bu beni germisti acikcasi.. Bu is beni ikisinin arasinda tutmayi sagliyordu.. Herseyi daha yakindan takip etmeyi.. Kesinlikle bu isi riske atamazdim.. Aşşagilik kadin! Beni bunla tehdit ettigine pisman edecektim. Hanesindeki cezalar bir bir birikiyordu. Bakalim ne zaman patlak verecekti. Bana guveniyordu tabiki, hemde cok.. Guvenini saglayabilmek adina bir cok seyi goze almistim ve gozden cikarmistim.. Bu yuzden sabretmeli ve simdilik bu dedigine uymak zorundaydim. Zor olacakti fakat yapacaktim..
Dusuncelerimden siyrilip gozlerimi gozlerine diktim..
" Pekala istediginiz gibi olsun uzak duracagim " bir sure suratima bakti sozlerimde ciddi olup olmadigimi tartiyor gibiydi.. Sozlerimde samimi oldugumu anladiginda surat ifadesi yumuşamıştı ve tekrardan konusmaya basladi.
"Benim her yerde gozum kulagim var, unutma sen bir korumasin evet ama bu seni izletmeyecegim anlamina gelmiyor. Bu yuzden ayagini denk al sozlerimi iyice kafana sok. Sana guveniyorum saglam calisanimin harcanmasini istemem bu yuzden dikkatli ol "
Bu nutuklari dinlemek tam bir iskenceydi hemen bitmesi adina hizli bir sekilde cevap verdim..
" Nasil isterseniz " deyip malikaneden ayrildim hemen. Yoksa elimden bir kaza cikacakti. Herseyin bir zamani vardi. Elbet bu kadininda icabina bakacaktim. Ama suan isler degismis gibi gozukuyordu. Sessizce gitmeliydim.. Ruhu bile benim yok olduguma inanacakti.. inanmaliydi. Unutacakti. Yok olacaktim. Hic hayatina girmemis gibi.. bir sureligine bu boyle devam etmeliydi en azindan kadinin benden kıllanmamasi adina bir sure idare etmeliydim. Sonra birseyler bulurdum. Dusunmem gereken daha muhim olaylar vardi suan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABİRENT
SpiritualRuveyda! Mavi gözlerinin ardına sakladığı acılar ve yüzüne yerleştirdiği sahte gulumsemesi ile hayatını sürdürmeye çalışan kırılgan bir kalp.. Umutlarını bağladığı kişilerden aldığı darbeler ile hayata küsen gözler.. Kime güveneceğini şaşıran yorulm...