Ben Kösem...
Annesinin ilk göz ağrısı, kefalonya adasının gülü, baharı, babasının bir tanesi. Beni annemden, babamdan, kardeşimden ayırdıkları gün henüz 13 yaşımdaydım. Hür ve özgürdüm. Ailemin sevdiklerimin yanında mutlu idim. Lakin mutluluğumu elimden aldılar. Bir gün kasabamıza gelerek beni ailemin elinden alıp zorla buraya, Osmanlı'nın kalbi dedikleri İstanbul'a getirdiler.
Bu köle kız oradan oraya sürüklenip durdu. Onca acı ve kederin üzerine yine de aileme kavuşmak istedim, kaçmaya bu cehennem yerden kurtulmaya çalıştım. Ama başaramadım. Kabullenmeye hazırdım, ölmeye, korlarda, ateşlerde yanmaya hazırdım...
Tam vazgeçmiştim ki, tam da ölmeye hazırdım ki onu gördüm. Meğerse bana aşıkmış. Sultan o dediler bana. Onu görünce kalbim iki parça olmuştu sanki, kalbimin bir yanı git derken, bir yanı da onun için kal der gibiydi. Ama acımda hala aynıydı, zira ailemi özlüyordum. Ama gücüm kuvvetim yoktu ki benim. Ne yapabilirdim ki onlara kavuşmak için. Aradan aylar geçmişti ki bana Sultan seni huzuruna istiyormuş dendi. Onu görünce sanki bir anda her şeyi unutmuş gibi oldum. Tüm üzüntülerimi ve acılarımı... Tıpkı onun bana aşık olduğu gibi bende ona aşık olmuştum sanki. Hayatımda ilk kez böyle hissediyordum...
Ben Kösem...
Bu bir çare köle kızdan bir sultan yaratacak olan kadın. Artık düşmanlarım korksunlar benden. Zira bana yapılan bu zulmün ve dahi işkencenin hesabını soracağıma yemin ediyorum. Aldıkları nefesi zehir edeceğim onlara. Ben bu saray sayesinde öğrendim acımasızlığı ve yine anladım ki merhamet eden bu sarayda hayatta kalamıyor.
İşte şimdi hayatımın değiştiği Osmanlı'nın kalbi, incisi olan o şehirdeyim İstanbul'da. Burada kendime bir söz veriyorum kaybettiklerim ve kaybediceklerim için Harem dahi bu Saray Bir Hiç iken gözümde Dünyayı ben yönetebilecekken düşmanlarım bile artık karşımda duramayacaklar! Düşmanlarım da bunu benden korkarak bilecekler..Zira savaş daha yeni başlıyordu.
- Yeni Bölüm >>> 08/02/2016 Tarihinde sizlerle arkadaşlar ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Sırrı: Kösem Sultan
Historical Fiction- Çocuk yaşta Kefolanya Adası'da koparıldığında bütün hayallerine veda etti Nasya. Kaderi, ona hizmetçi olacağını fısıldasa da asi bir denizkızıydı o. Cehennem beklerken cenneti bulduğu Osmanlı Sarayı'nda kraliçe olmaya ant içmişti. Entrikalara, hiç...