- Tanıtım Fragmanı 1 "Neler Olacak?"

279 18 4
                                    

Kösem Sultan'ın yönetimini aldığı harem artık bambaşka bir yerdi.. Şehzade Mehmed'i evladının yaşaması için öldürmek isteyen Mahfiruz Sultan, Sultan Ahmed'in emri ile Safiye Sultan'ın yanına sürgüne gönderildikten sonra, saray bir müddetliğine sessizliğe bürünmüştü. Kösem Sultan'dan kurtulabilmek için Safiye Sultan ile iş birliği yapmayı kabul ederek saraya döneceği günü sabırla beklemeye başlamıştı Mahfiruz Sultan. Tıpkı Safiye Sultan gibi onun da yüreği intikam ateşinden kavrulmakta idi!..Saray adeta birbirini sırtından vuran hainler ile dolup taşmıştı. Sultan Ahmed ise bundan huzursuz olmaya başlamış ve buna mani olabilmek için her şeyi yapmaya hazırdı. Sultan Ahmed'in sevdiği kadın olan Kösem Sultan'a verdiği en büyük hediyesi ise onu sarayın en üst kademesine senelerdir yapılmayan o nikah ile taşımaktı. Safiye Sultan'a gelen gizli bir mektup ise senelerdir kimsenin bilmediği  gerçeği açığa çıkartmak üzere idi. Saraya gelen davetsiz bir misafir ise Kösem Sultan'ın saltanatını sarsarak  yüzünü düşürürken, Safiye Sultan'ın ise yüzünün güldürmeyi başarmıştı. Lakin her şeyin bir sonu vardı, Sultan Ahmed sona doğru yavaş yavaş yaklaşmaya başlamıştı. Sarayda yeni bir dönem başlamak üzere idi, yeni bir nizam ile!..Nizam'ın değiştiği o gün bu yenilik birbirini sımsıkı kollayan kardeşleri bile birbirine düşürmeye başlamıştı.. Evladının ve yıllardır yasını bile tutamadığı aşkının acısı ile bir sultan ömrünün son demlerini yaşamakta idi. Bir yandan ise diğerleri evlatlarının saltanatlarının keyfini sürmeye başlamışlardı.. Lakin şimdilik..Aşk acıları ve evlat acıları ile dolu bir sezon yakında sizlerle olacak arkadaşlar..

- Umarım Beğenirsiniz Arkadaşlar. Yorumlarınızı Bekliyorum..  

- Yeni Bölüm >>> 2.Sezon Yakında Wattpad'de Sizlerle Arkadaşlar..

Kaderin Sırrı: Kösem SultanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin