21.Bölüm "Hesaplaşma Günü!"

372 19 2
                                    

Yeni bölümümüze başlamadan önce isterseniz biraz önce ki bölümümüzde neler yaşanmış bir hatırlayalım arkadaşlar;

"Kızının katili en sonunda bulan Safiye Sultan intikam için harekete geçmişti. Merhametine perde indiren Büyük Valide ne pahasına olursa olsun Handan Sultan'ın canını alacağına yemin etmişti! Bakalım emeline ulaşabilecek mi? Kösem Hatun ve Halime Sultan ise Handan Sultan'ın büyük sırrına Sultan Ahmed gibi ulaşmak üzerelerken Handan Sultan her cepeden iyice köşeye sıkışmıştı.."

- Önceki bölümümüzde neler yaşandığını hatırladığımıza göre artık yeni bölümümüze kaldığımız yerden devam arkadaşlar;

Kızının ölümüne neden olan kişiyi Sultan Ahmed'den önce bulan Safiye Sultan, Nasuh Paşa'nın isteği üzerine bir kayıkla Bülbül Ağa ile birlikte Üsküdar'a geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızının ölümüne neden olan kişiyi Sultan Ahmed'den önce bulan Safiye Sultan, Nasuh Paşa'nın isteği üzerine bir kayıkla Bülbül Ağa ile birlikte Üsküdar'a geçmişti. Bu sırada da Handan Sultan ağalardan derhal Mustafa Ağa'yı çağırtmalarını istemişti ki Mustafa Ağa hemen saniyeler içinde Handan Sultan'ın yanına gelmişti. Herşeyden habersiz olan Handan Sultan Safiye Sultan'ın ve Sultan Ahmed'in gazabından kutulabilmek için köşe bucak saklanmakta idi.

- Mustafa Ağa: Sultanımm..Beni emretmişsiniz..

- Handan Valide Sultan: Yaklaş Mustafa Ağa.. Sana diyeceklerimiz var! Zira hem hünkarımız hem de Safiye Sultan Fahriye Sultan'ı benim zehirlediğimi öğrenmek üzereler!.. Bir an önce buna mani olmak zorundayız!..

- Mustafa Ağa: Ne yapıcaz peki Sultanım? Emredin!..

- Handan Valide Sultan: Fahriye Sultan'ı zehirlediğimizi bilen ağa ve cariyelerden derhal kurtulun! Koyun bir çuvala sonra da atın boğaza!!. Ne yapın edin Safiye Sultan'ın ve aslanımın beni bulmasına mani olun!

- Mustafa Ağa: Emredersiniz Sultanım.. Siz hiç merak etmeyin ben onların icabına bakarım.

- Handan Valide Sultan: Alaa.. Çekilebilirsin..

Safiye Sultan ise İncili Köşke Nasuh Paşa'nın yanına varmıştı. Hala sinirli ve öfkeli olan Safiye Sultan taşlaşmış kalbinin payını vermek istiyordu herkese! Saraydaki sürgününün ardından tam 1 Ay geçmişti ki yaşadıkları Büyük Valideyi yıkmak üzere idi. Bu yüzden Safiye Sultan ayakta durmak ve intikam almak için de kararlı idi.

- Nasuh Paşa: Sizi yazdığım mektupta olduğu gibi günlerce araştırdım ve sultanımızı zehirleyen kişinin Valide Sultanımız olduğunu öğrendim Sultanım..

- Safiye Sultan: Emin misin Nasuh! Sonra eğer başkası çıkar ise başımızı belaya sokarsın! Bu sefer senin de başın belaya girer!

- Nasuh Paşa: Emin olabilirsiniz Sultanım.. Dediklerim her kelimesi ile doğrudur! Kızınızı Handan Sultan ve ağaları zehirlediler!!.

- Safiye Sultan: Madem doğrudur dersin o halde git ve derhal hazırlığını yap zira yakında o gelinimiz olacak Handan'dan kurtulucaz!!. O bizim kızımıza nasıl bir son reva gördüyse biz ona daha kötü bir son reva görücez!!. 

Kaderin Sırrı: Kösem SultanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin