Bölüm 18

6.3K 543 7
                                    

18.BÖLÜM

Sabah gelen telefonla yatakta yavaşça doğruldum. Roxy uyandırmamaya dikkat ettim.Yanımdaki komidinden cep telefonuma uzandım ve ekranına baktım. Sesini kıstım ve yataktan çıkıp banyoya girdim.

"Efendim Natalia ,evet! Buraya faxladınmı? Tamam, ben inceleyeyim sana döneceğim. Tamam. Natalia. Ararım ben seni."

Onun sağa sola kıpırdanması ile ne olduğunu anlayamadım başta. Sonra elindeki telefona baktı dikkatle. Ardından bana bakınca gözlerimi yumdum. Yavaşça yataktan doğruldu ve banyoya girdi. İçimde engelleyemediğim bir dürtü ile yataktan çıktım ve banyo kapısına kulağımı dayadım. Bir şeyler konuşuyordu ama ne olduğunu anlayamadım. Sonra o ismi duydum. Natalia...Bir sevgilisimi vardı. Belkide nişanlısı yada karısı...

Aman tanrım, onun hakkında ne biliyordum. Hiç bir şey, yalnızca bir koruma olduğunu biliyordum. Ben ona her şeyi anlatmışken o bana hiçbir şey bahsetmemişti. Ama hayatında biri varsa nasıl benimle birlikte olabilirdiki. Bir hareketlenme duyunca hızla yatağa girdim ve gözlerimi yumdum.

Salak Roksanne neden olmasın, her hangi bir söz vermemişti ki. Eninde sonunda beni bırakacaktı ve o kıza dönecekti. Natalia... Nasıl biriydi acaba. Kapı açıldı ve yatağın esnemesi ile yatağa girdiğini anladım. Yüzüme düşen saçları çektiğinde hala uyuyor numarası yapıyordum.

Parmakları boynuma doğru yol almaya başlayınca nefesim sıklaştı. Sonra dudaklarını boynumda hissettim.

"Neden uyandığın halde gözlerini açmıyorsun?" Sesi kulağımda bir fısıltı halindeydi.

"Beni uyandırmanı bekliyorum." dedim yavaşça. Sonra üzerimde ağırlığını hissedince hızla gözlerimi açtım. Bana bakan ela gözlerinin içi bile gülüyordu yüzüyle beraber.

"Bunun seni uyandıracağını biliyordum."dedi muzurca.

"Antonio, hiçte adil değilsin."dedim.Eğilip dudaklarımı öptü.

"Acıktım."dedi.

"Bende." dedim aklımda ona sormak istediğim sorularla mücadele ederken.

"Hadi gidip karnımızı doyuralım." Bakışları değişti.Bu bakışı biliyorum.

"Ama çok açım tatlım." Kaslı çıplak omuzlarını tuttum ve onu itmeye çalıştım.

"E hadi kıpırda o zaman." Tekrar eğildi.

"Müsaade edersen açlığımı giderceğim." dedi ve tişörtümün üzerinden göğüs oluğumu öpmeye başladı. Bu hareket ne kadar kanımı kaynatsada aklımdaki tek isim Natalia idi.

"Kaç yaşında ?" diye sordum.Bir an durdu sonra yavaşça doğrulup bana baktı.

"Kim?"

"Esmer mi ? yoksa sarışın mı?"Bu kez kaşlarını çattı.

"Kim?"diye tekrarladı sorusunu.

"Seni merak mı ediyor?" Ağırlığını üzerimden kaldırdı.

"Tanrı aşkına ben ne kaçırdım? Kimden bahsediyorsun?" Yavaşça doğruldum.

"Karından."dedim. Bir müddet bana baktı. Sonra ellerini saçlarına geçirdi ve gülmeye başladı. Ayaklandım ve katıla katıla gülerken omzuna bir yumruk attım.

"Gülmeyi kes Antonio."dedim sinirle.

"Seni anlamaya çalışıyorum ufaklık. Bir karım olduğunuda nerden çıkardın?"

"Natalia kim o zaman?"Bir müddet bana baktı.

"Beni mi dinliyordun? Çok ayıp!" Ellerimi belime koydum.

Konitopolous serisi 2 Ask CalimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin