Bölüm 14

6K 540 2
                                    

SEVGİLİLER GUNUNE OZEL OLARAK GUNU OLMAMASİNA RAGMEN BOLUM YAYİNLAMAK İSTEDİM

14.BÖLÜM

Yerde acıyla kıvranan Antonio'ya uzandım.

"Antonio çok üzgünüm,iyimisin."

"Lanet olsun, bunu neden yaptın?" dedi sinirle eli hala yüzündeydi.

"Çok üzgünüm, seni hırsız sandım." Elini yavaşça yüzünden çekerken kızaran alnını gördüm.

"Hırsız mı? Lanet olası bir adadayız ve buraya helikopterle geldik. Bu kahrolası adada bizden başka kimse yok ve sen beni hırsız mı sandın." Endişe ile ona bakarken, gerçek korkumu açıkladım.

"Pekala, peşimden geldiklerini sandım."

"Kimin?"

Ağlamamak için dudaklarımı ısırdım.

"O adamların." dedim yavaşça. Bir müddet bana baktı. Sonra güçlü kollarına çekti beni.

"Roxy."dedi yavaşça.

"Sana bir şey olmasına asla izin vermem tatlım. Beni duydun mu?" Başımı onun boynuna gömdüm. Gözlerimden akan yaşlara engel olamadım. O kadar çok ölümle yüz yüze gelmiştim ki. Şu son zamanlarda yaşadığım sakin hayat yüzünden sanırım, sinirlerim laçka olmuştu.

"Senin için korktum." dedim boynunda fısıltıyla. Bir an gerildi.

"Girişte yatıyorsun, ilk sana zarar verdiklerini düşündüm." dedim açıklamak istercesine.

"Ah, Roxy! Benim için endişelenme! Ben iyiyim ve sende iyisin. Kimse sana bir daha dokunamaz tatlım. Saçının tek teline dokunanın canını alırım." Ona sıkıca sarıldım.

"Teşekkür ederim Antonio! Beni önemsediğin için çok teşekkür ederim." dedim yavaşça. Elleri ile yüzümü kavrayıp kollarından uzaklaştırdığında bir üşüme sardı bedenimi.

Yerde çömelmiş onun yeşil ile bal rengi arasında olan gözlerine odaklandım. Bana bakan gözlerinde şefkat okusam da kaşları çatıktı.

"Seni yanımdan ayırmamam lazım. Âmâ bu tehlikeli anlıyormusun?"dedi.1 haftadır aramızda oluşan gerilimin farkındaydım. Âmâ bunun adını koyamıyordum. Ellerimi yanağında dolaştırdım.

"Neden?" dedim masumca.

"Fazla güzelsin, ufaklık! Çok fazla..."dedi homurdanarak ve ben elimde olmadan hafifçe gülümsedim. Bir an açlıkla bana baktı. Diğer tüm erkeklerde gördüğüm bu görüntüden ilk kez tiksinmedim ve etkilendim. Bakışlarımız buluştu, sessizlik... Aramızdaki gerilim o kadar kuvvetliydi ki.

"Roxy!"dedi yavaşça ama ben bu ikazı duymadım. Bana yaklaşan başta ki dudaklara odaklandım adeta... Aman Tanrım, gerçekten onu öpmek istiyordum. Yerde halının üzerinde karman çorban otururken gerçekten onu öpmek istiyordum. Dudaklarımız arasında milimlik mesafe kala burnunu burnuma sürttü. Yavaşça gözlerimi yumdum. Nefeslerimiz birbirine karışırken konuştu.

"Şu anda seni öpmekten daha fazla bir şey istemiyorum ufaklık... Dudakların beni çağırıyor." Bilinçsizce dudaklarımı yaladım ve onun ağzından bir inilti döküldü.

"Ah Tanrım Roxy! Umutsuzca benim olmanı istiyorum. Sana ait olmak istiyorum." Eli ensemde saçlarımın arasına karışmıştı ve ben o çekici erkeksi kokusunu delicesine duyarken kalbimin adeta durduğunu düşündüm. Ona ait olmak, benim olması... Bu mümkün olabilir miydi? Dahası ona karşı ne hissediyordum. Çok yakışıklıydı. Fazla erkeksi ve şu zamana kadar tanıdığım tüm erkeklerden daha güçlüydü. Kendimi onun yanında güvenli ve huzurlu hissediyordum. Yavaşça burnumu onun burnuna sürttüm.

"Antonio"dedim fısıldayarak. Ensemdeki eli beni daha sıkı kavradı ve diğer eli ile belime sarıldı.

"Adımı söylemene bayılıyorum." dedi boğuk bir sesle. İçindekine izin ver kızım dedi iç sesim. Hayatında ilk kez içinden geldiği gibi davran ve bir sokak kızı ol. Gözlerimi açtım ve ateşli bakışları ile karşılaştım.

"Beni durdurmak istiyorsan şimdi yap Roxy! Çünkü seni öptükten sonra durabileceğimi sanmıyorum." dedi. Tekrar gülümsedim. Onun üzerindeki gücümden hoşnuttum. Fısıldadım.

"O zaman durma!" Bakışlarımız bir an kesişti.

"Lanet olsun ufaklık!" dedi ve dudaklarıma yapıştı. Öyle bir ateş değdi ki tenime bilinçsizce sıçradım ada ardından ona daha çok sokuldum. Dudaklarımı yalayan dili ısrarcıydı. Hafifçe araladım dudaklarımı ve onun dili ile buluştum. Aklım bulanıklaştı. Bir uyuşturucu gibi kanıma işlerken kendime daha fazla engel olamadım. Tanrı biliyor ki bir bakire olarak onu o merdivenlerde ilk gördüğüm andan beri bilinçaltımda bu anı düşünüyordum. Beni kolları ile sıkıca sardı bende bacaklarımı onun beline doladım. Tek hamlede ayaklandı ve beni taşıdı. Kollarımı onun boynuna sardım ve dudaklarımı ondan ayırıp başımı omzuna koydum. Beni yatak odasına taşımasına izin verdim.

Konitopolous serisi 2 Ask CalimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin