70. Bölüm

2.3K 192 18
                                    

Bir cumartesi sürprizi daha :))

Keyifli okumalar canlarımm, yorumlarınızı bekliyorumm


__ Ben de... Çok seviyorum!

Kısacık bir an gözlerim gözlerine takılıyor. Birbirimize bir nefes kadar yakın olmamıza rağmen net görebiliyorum aşk dolu güzel gözlerini. Ama sonra... Aramızda ki o büyü gözlerimi kapatmamı fısıldıyor bana. Gözlerim kapanırken aynı an da o yumuşaklığı hissediyorum dudaklarımda, içim çekiliyor. Kendiliğinden aralanıyor dudaklarım, onlara karışmak bir bütün olmak için sızlıyorlar sanki. Ufacık, tatlı bir dokunuşun ardından elim yüzünden yavaşça boynuna doğru kayıyor. Alınlarımız yavaşça yaslanıyor birbirine, kalbim deli gibi atarken çenemde hissediyorum parmaklarını. Beni kendine çağırıyor bir kez daha. Sorgusuz, sualsiz dudaklarımı onun aşkına teslim ediyorum. Ama bu sefer başka türlü bir şey oluyor. Uzun, soluksuz bırakan öpüşlerin yerine aralıklarla küçük küçük dokunuyoruz birbirimize.

Sanki daha fazlası elimizden gelmiyor. Her öpüş, her birbirini kavrayış öylesine bir ateş yakıyor ki içimde gücümü tüketiyor, onun da aynı şeyleri hissettiğini bilmek daha da çok heyecanlandırıyor.

Gerçek mi bu yaşadıklarım? Bu kıyamayan dokunuşlar, hiç kuşku duymadan aşkına güvendiğim... Bu adam gerçek olabilir mi Tanrım?

Aralıyorum hafifçe gözlerimi, öyle çok korkuyorum ki kendimi karanlık yatak odamda bulmaktan! Ama değil... O sevgi dolu, içten gözler gerçek!

Bir an zorla yutkunurken onun bu sefer de parmaklarıma bıraktığı öpücük karşısında gülümsüyorum bir an.

__ Rüya değilsin...

Karşımda ki ela gözler şaşkınlığıyla beraber gerçek bir kıyamamazlıkla bakıyorlar küçücük bir saniye. Ve sonra aynı an da hiç acele etmeden, her anın tadını çıkarırcasına sarılıyoruz birbirimize. Yüzümü küçücük bir gülümsemeyle omzuna bırakırken onun beni iyice saran kollarıyla kendimi onun hissediyorum, bu his öylesine tatlı ki!

__ Öykü... Hiç bırakmak istemiyorum seni. Gitme... Lütfen...

Bu kelimeler mideme küçük bir krampın girmesine sebep oluyor. Yavaşça yüzümü ondan uzaklaştırarak bakıyorum güzel gözlerine.

__ İstemezsen... Gitmem!

Gitmiyoruz... Ne oradan ayrılıyoruz, ne de birbirimizden. Sadece daha rahat birbirimize sarılmak için arabanın arka koltuğuna geçiyoruz. Gülümseyemiyoruz artık, yan yana sarmaş dolaş oturuyoruz sessizce. Garip bir his dolaşıyor damarlarımda, hiç bu kadar güçlü hissetmediğim bu duygu öylesine yakıcı ki... Ellerimi hiç onun ellerinden ayırmadan kalbimi dinlendirmek istercesine başımı yavaşça yaslıyorum omzuna. Kapatıyorum gözlerimi, onun yanımda olduğunu bilmek bile öylesine özel geliyor ki... Sonra...

__ Bu gece öyle güzeldi ki, diyen o kısık sesiyle yeniden aralıyorum bakışlarımı.

Seni arkadaşlarımla, kardeşimle tanıştırmak... Sevgilim olarak tanıştırmak... Seninle dans etmek... Senin sesinden sevildiğimi duymak... Beni nasıl mutlu ettiğini tahmin bile edemezsin.

Daha sıkı sarılıyorum ona, sesimin titremesinden korksam da fısıldıyorum yavaşça.

__ Seni mutlu etmek istiyorum.

__ Canım...

O kalbinden gelen kelime üzerine elimde olmadan yavaşça başımı kaldırıyorum omzundan. Aynı an da aşk dolu gözleri sarıyor gözlerimi!

Aşkın SeanslarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin