FINAL-PART 2

350 25 5
                                    

LÜTFEN OKUYUN!

MERHABA. BİLDİĞİNİZ GİBİ ÇOOOOOK UZUN ZAMANDIR BÖLÜM YOKTU. BUNUN İÇİN ÖZÜR DİLERİM AMA AÇIKÇASI OKUNMA SAYISINA RAĞMEN BU KADAR AZ DESTEK GÖRÜLMESİ SONUCUNDA MORALİM BOZUKTU. YİNE DE TEK TÜK BÖLÜM KONMAMASINA RAĞMEN OKUYAN VE OY VEREN KİŞİLERİN OLDUĞUNU GÖRDÜM. GEÇEN GÜN DE YORUMLARDA YB GÖRÜNCE BARİ BİTİREYİM DEDİM. PEK KAFA YORMADIM NASIL BİTSİN DİYE. ZATEN UZUN ZAMANDIR OKUMADIĞINIZ İÇİN BAZI ŞEYLERİ ANLAYAMAYABİLİRSİNİZ UNUTTUĞUNUZDAN. NEYSE DOLANDIRMAYAYIM UMARIM EN AZINDAN BEKLENTİLERİNİZİ KARŞILAR. KEYİFLİ OKUMALAR:))

HARRY STYLES

Babama bir tekme atarak ondan kurtuldum ama kurtulur kurtulmaz yakama yapışmasıyla tekrar karlı toprağı boyladım. Birbirimizin üstüne çıka çıka yuvarlanarak birbirimizi etkisiz hâle getirmeye çalışıyorduk.
Babamın üstüne çıktım ve boğazını sıkmaya çalıştım. Ancak kasıklarıma attığı bir tekmeyle iki büklüm oldum ve yere yapıştım. Üstüme çıkıp beni boğmaya başladığında artık kurtulamayacağımı ve öleceğimi düşündüm. Gözlerim kararmaya başladığında bir ses duydum. Bu ses gittikçe yaklaşan ayak sesleriydi. Ya da toynak sesleri mi demeliyim?
Bir kişneme sesi duymamla beraber babamın üzerimden uçtuğunu görmem bir oldu. Kurtarıcım Atlar Kralı Richard'tı. Ayağa kalkıp sert yelesini okşadım. İlk defa pörtlek gözlerini görmek içimi rahatlatmıştı. Üzerine binip "Beni Delia'ya götür." diye komut verdim ve ormanın içine doğru yol almaya başladık.

DELIA OSCAR
Bu okuduğum kitap Şimşek Çakarsa idi. Nasıl buraya gelmişti? İnanamıyordum. Neden buradaydı ki? Ed ve Jason; Harry ile beni bağlayan bu kitabı okuduğumuzu nereden öğrenmişti?

"Sorular, sorular. Hep içimizi yiyip bitiriyor. Belki hiçbir zaman cevabını öğrenemeyeciğimiz sorular..."

Sesin geldiği yöne dönmemle Ed'i gördüm.

"Ed, burada ne yapıyorsun?!"
"E burası benim kulübem sonuçta."
"Ama nasıl- sen işte olmalıydın."
"Seni görmek istedim. Harry seni arıyor."

Başımı eğdim. Harry'i düşünmek bana acı ver- bir dakika beni mi arıyor!?

"Beni mi arıyor!?"

Başıyla beni onayladı. İnanamıyordum. Beni bıraktı zannediyordum. Hayatını mutlu hâle getirecekti. O ve onun beynini ve hayatını siken babasıyla... Ama bunu Ed nasıl öğrenmişti? Jason'un durumunu da biliyor muydu?

"Sen-"
"Olanları biliyorum çünkü bu Yepyeni Dünya sadece size yardım etmiyor. Sonuçta burayı ben yarattım. Olanlardan haberdar olabilirim. Her ne kadar güçlerimi kaybetmiş olsam da..."
"Güçlerin gitti mi? Nasıl?"
"Ya tabii, sen onu da bilmiyorsun, daha doğrusu hatırlamıyorsun. Biz sizi geçmişe yolladık falan uzun hikâye. Sonra-"
"Geçmişe mi gittik?!"
"Evet, evet. Ama her şey planladığımızdan kötü gitti o yüzden geri döndük. Her neyse, bunları anlatacak vakit yok. Önemli olan sen ve Harry. Olması gereken zamandayız ve siz de olması gereken gibi olmalısınız. Zaman yüzünden olan yanlışlıklar yüzünden, Harry'nin babasından bahsediyorum, birbirinizden ayrılmamalısınız."

Arada kalmıştım. Bir tarafım Harry'nin babasının dediklerini doğru buluyor ve Harry'den uzak durmam gerektiğini söylüyordu. Diğer tarafım ise Harry'i deliler gibi seviyor ve her şeye rağmen onunla beraber hayatının her kısmını aydınlatmak istiyordu. Ne yapmalıyım, ne yapmalıyım?

Ah Delia ah! Hâlâ öğrenme kıtlığı yaşayan bir aptalsın.

Yine mi içses! Bak seninle uğraşacak vaktim yok. Burada çok önemli bir karar vermeye çalışıyorum!

Bak, her zaman sana dert oluyorum. Ama başından beri, her zaman Harry ile sana ve bir de kutup ayılarına karşı bir sevgi besledim. Sen hep çenemi kapamamı söyledin ama aslında ben sana doğru yolu göstermeye çalışıyordum. Harry ve sen birbiriniz için yaratılmışsınız. Sen o olmadan, o da sensiz mutlu olamaz! Şunu şu IQ'su tavan, mantığı yerlerde beynine sok!

TIME (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin