HARRY STYLES
Ariana gelmişti. Yutkunup arkamı döndüm. Herzamanki pis sırıtışını yapıyordu. Elindeki silahı bana doğrultmuştu. Sanırım artık sonum gelmişti.
"Ahh, Harry. Yine benden kurtulamadın."
Ellerimi testlim olurcasına kaldırdım. Yanında yine şu öküz gibi adamlarından getirmişti. Ardından Diego'yu gördüm. Onun burada ne işi vardı!? Elinde hareket eden bir çuval vardı. Adamları ben tuttu. Ardından Ariana konuşmaya başladı.
"Bana çok acı çektirdin Styles. Hemde çok! Ve ben de şimdi hepsini sana ödeteceğim!"
"Ben sana acı falan çektirmedim!"
"Baban ben ve seni öğrendiğinde bana neler yaptı biliyor musun!? Hepsi senin yüzünden!"
"Ben sarhoştum!"
"Ama yine de SENDİN!"
Kızgın suratını sildi ve yerini yine sırıtışına verdi. Diego'ya işaret verdiğinde Diego, elindeki çuvalı açtı. İçinden Delia çıkmıştı! Yere düştü. Ayakkabılarından biri ayağında yoktu ve ağlamaktan gözleri kızarmıştı. Hepsi benim suçumdu!
Ariana Diego'ya devam etmesi ile ilgili bir şeyler söylediğinde Diego onaylayıp Delia'nın yanına gitti. Delia ondan dolayı geri geri geri sürünürken vücudu duvarla buluştu. Diego tişörtünü yırttığında planını anlayıp bağırmaya başladım.
"Yapamazsın! Hayır! Hayır!"
Diego elini Delia'nın göğüslerine götürdüğümde avazım çıktığı kadar bağırıyordum. Ariana her bağırışımda daha çok gülümsüyor, daha çok zevk alıyordu. Diego boynunu emmeye başladığında gözlerim dolmuştu. Delia da ağlıyordu. Kim bilir benden ne kadar nefret ediyordu şuan?! Diego dudaklarını Delia'nınkilere bastırdığında başımı yere eğdim. Görmek istemiyordum. Ama Ariana "Bakacaksın!" diye bağırdı ve adamları zorla yüzümü kaldırdı. Artık yaptığı her hareketi görüyordum ve acı çekiyordum. Zaten bütün plan buydu. Acı çekmem!
Diego dudaklarını çektiğinde elleri Delia'nın pantalonuna gitti. Ben ağlamaya devam ederken bu sefer Delia bağırdı.
"Bunu neden yapıyorsun!? Harry suçlu değil! Suçlu babası! Ben de suçlu değilim!"
"Hayır! Burada en çok suçlu sensin Delia!"
"Ne!? Ben ne yaptım!?"
"Sen olmasaydın, belki biz Harry ile şuan sevişiyor olabilirdik. Birbirimizi seviyor olabilirdik! Ama sen ortaya çıktın ve her şeyi batırdın!"
"Ben de böyle olsun istemezdim! Ben de Harry'nin beni sevmesini istemezdim ama bu benim elimde değil!"
"Benim de acı çekmemem lazımdı! Ben de hiçbir şey yapmamıştım! Ama Harry'nin babası beni sevdiği için hayatım battı! Mutlu olmamın tek sebebi Harry'di! Onu da sen aldın, seni sürtük! Diego, devam et!"
Diego pantalonunu çıkardı ve bacaklarını okşamaya başladı. Kalbim yerinden çıkacak gibi oldum. Bütün güzel anlarımız, ata binişimiz, lunaparka gidişimiz, onun ilk kez gözlerimin tam içine bakışı... Her şey sırf bunun içindi. Bu an için. Umudum sırf bunun içindi. Delia'nın adamın teki tarafından becerilmesini izlemek için...
Tanıdık bir ses duyduğumda bakışlarımı oraya çevirdim. Kafam adamlar tarafından tutulduğu için oldukça zor olmuştu ama yapmıştım. Bu Tom'du! Ariana konuşmaya başladı.
"Tom! Nerede kaldın!?"
"Üzgünüm Ariana."
Bunları duyunca bağırmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIME (Harry Styles)
FanfictionDelia Oscar ünlü bir film yapımcısının kızıdır. Harry Styles ise parasını insanları öldürerek kazanan ve babasına sonsuz bir hizmette bulunan bir çocuktur. Delia'yı görmesiyle her şey değişir. Çünkü Delia felsefeyi ve insanlara hayat dersleri vermey...