HARRY STYLES
"Gel bakalım pisi pisi."
Ariana kaşlarını iyice çatıp adamlarına işaret verdi. Hepsi üzerime doğru gelirken içlerinden birinin suratına yumruk attım. Bu sadece başının sağa yatmasına sebep olmuştu. Ardından deminkinden daha sinirli bir şekilde bana döndü ve üzerime gelmeye başladı. Beni ortaya alacak bir şekilde çember oluşturdular. Ardından iki tanesi beni tutmak üzere girişimde bulunduğunda ellerimin üzerine kalkıp ayaklarımla ikisine de tekme attım.
Onlar geri sendelediklerinde en azından burunlarını kanatmayı başarmıştım. Ariana beni öylece izlerken arkasındaki bir adamın kollarında meleğimin baygın bedenini görüyordum. Bu beni sinirlendirmişti. Kimse benden izinsiz benim kızımı kolları arasına alamazdı!
Başka bir adama dirsek attım ve üstüne solumdakine bir tekme. Bir süre böyle geçtikten sonra adamlar yorulmuş ve sıkılmışlardı. Onları baya zorlamıştım ama etkisiz hale getirebilmek için kendimden fazlası lazımdı.
Beni bileklerimden tutup sırtımda ikisini buluşturdular. Ardından dizlerime çöktürdüler. Ariana'ya baktığımda ise silahını çıkarıyordu. Bana doğrulttuğunda "Elveda Seks Tanrı'sı." dedi.
Öhömm, öhömm! Ben, şuan, ölmek. Hem de böyle bir onur aldıktan sonra?! Ahh, lütfen.
Başımı arkamdaki adama geçirip. Bacaklarımı serbest hale getirdiğimde tam önümdeki Ariana'nın silahına tekme attım. Silah havada uçuşurken iki dirseğimle de yanımdaki adamlara geçirdim. Onlar iki büklüm olurken silahı havada yakaladım. Ben Harry Styles'ım bebek!
"Noldu Ariana, rengin soldu."
Ariana ilk şaşkınlık ve korkuyla bana baktıktan sonra sırıtmaya başladı. Elini şıklattı ve etrafımda çember oluşturmuş tüm adamlar tek bir salisede silahlarını çıkarıp bana doğrulttular. Ooopsss!
Yutkunup bir şey düşünmeye çalıştım. Biraz zor bir durumdayı kabul edin.
"Ohh, dur bakalım Ariana!"
Bu ses benden değil, hemen arkasında Ariana'ya doğru silah tutan Liam'dan geliyordu. Arkasından silahlarıyla Louis ve Niall da çıkmıştı. Haaa-leeee-luuuuu-yaaaaa!
Arina silahını indirip bakışlarını benden çekip çocuklara odakladı.
"Bana zarar verirseniz Harold'unuza veda edersiniz."
Çocuklar birbirilerine baktılar ve tekrar ona döndüler. Niall "Gitsen iyi olacak" dedi. Louis de "Aynı zamanda kızı da bırak!" diye ekledi. Ariana isteksizce başıyla onayladı.
*****
"Uyanıyor, uyanıyor!"
"Harry? Ne oldu?"
"Yok bir şey. Güvendesin."
DELIA OSCAR
Yorgun hissediyordum ve hiçbir şey hatırlamıyordum. Harry bana her şeyi anlattığında biraz korkmuştum doğrusu. Çünkü yine başımıza böyle bir şey gelebilirdi. Harry adamların elinden sıyrıldığı kısmında "Benim çevik vücudum ve harika kaslarım, ahh bide megazekamla" demişti. Kendisine iltifat etmeyi seviyordu.
"Şimdi neredeyiz?"
"Evdeyiz."
"Pekala. Ben açım."
Harry sanki bunu bekliyormuşçasına gülümsedi. Ardından mutfağa yöneldi. Mutfak ile birleşik oturma odasında olduğumdan dolayı her şeyi görüyordum. Dolaptan bir tepsi çıkardı. Tepsinin üzerinde cupcake'ler duruyordu. Bana yaklaşıp tepsiyi önüme koyduğunda koltuktan oturan Niall bir tane almak için elini uzattı. Harry eline vurum "Onlar Delia için!" dedi. Niall suratını asıp koltuğa yaslandığında tepsiden bir tane alıp ona verdim. Niall gülümsedi, ardından kaşlarını çatarak Harry'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIME (Harry Styles)
FanfictionDelia Oscar ünlü bir film yapımcısının kızıdır. Harry Styles ise parasını insanları öldürerek kazanan ve babasına sonsuz bir hizmette bulunan bir çocuktur. Delia'yı görmesiyle her şey değişir. Çünkü Delia felsefeyi ve insanlara hayat dersleri vermey...