LUNAPARK

2K 103 15
                                    

Zayn Harry'i önüme doğru itti. Harry ise bana bakıp yutkundu. Sanki çaresiz bir köpek gibi. İçindeki güveni, egosu, her şeyi gitmişti. Ayrıca sanırım sarhoştu.

"Ona ne oldu böyle?"

"Sen gittiğinden beri böyle."

Harry bağırmaya başladı.

"Hayır değilim! Ben gayet iyiyim! Şimdi bırakın gidiyim!"

Louis bana yaklaştığında bir adım geriledim. Louis ellerini testlim olmuş gibi havaya kaldırdı.

"Bak, Delia. Onu bu halde görmek istemiyoruz. İşini yapmıyor, her akşam içiyor ve seni sayıklıyor. Geri dönmelisin."

"Hayır, asla. Onun yüzünden ölüyordum Louis. Benim yanımdaydın! Beni cansız bir şekilde gördün! Nasıl böyle bir şey dersin?"

"O da şuan senin yüzünden ölüyor. Seni bırakamıyor."

Harry araya girdi.

"Lou! Kapa çeneni! Ben o olmadan da yaşayabilirim! Ben Harry Styles'ım!"

Louis ona aldırmadan devam etti.

"Birkaç gün kalsan olmaz mı? Lütfen."

"Sizin kafanız mı güzel!? O. Benim. Babamı. Öl-dür-dü! Açık konuşuyorum sanırım! Polise haber vermediğim için şanslısınız."

"O zaman neden haber vermiyorsun? Seni tutan nedir?"

Dengede durmakta zorluk çeken Harry ne zaman biz yaklaşmak istese Liam, Zayn ve Niall tarafından tutuluyordu.

"Çünkü, çünkü ona acıyorum. Onun hapislerde çürümesi babamı geri getirmeyecek."

"Delia. Gel! O sensiz yapamıyor. Liam gerçekte normal biri mi sanıyorsun? Onu Harry çalıştırdı. Hergün seni görüp iyi olup olmadığına bakmak için. O seni seviyor."

Harry'nin gözlerinden alevler çıkmaya başladı. "Hayır onu sevmiyorum!" diyip onu arkadan tutan Niall'a kafa attı. Niall yere düştüğünde Liam'a dirseğini geçirdi ve Zayn'in suratına da bir yumruk indirdi. Hepsi yere yığılırken sarhoş adımlarla Louis'i altına alıp yumruklar atmaya başladı.

HARRY'NİN AĞZINDAN

Delia'nın önünde beni küçük düşürmüşlerdi. Ona onu sevdiğimi söylemişlerdi. Özelime girmişlerdi. Giremezlerdi! Delia benim olmayacaktı. Bunu biliyordum. Ona tecavüz etmek aklıma gelmişti ama bunu düşündüğümde kalbim bana "Asla!" diye bağırıyordu. Hem ben sadece Delia beni sevsin istiyordum. Bana korkuyla bakacağına sevgiyle baksın istiyordum. Bu asla olmayacaktı. O yüzden kendime yeni bir hayat kurmaya çalışıyordum.

Louis'e ard arda yumruklar atarken Delia beni onun üzerinden kaldırmaya çalışıyordu. O kadar sarhoştum ki Louis'i öldürecektim. Delia'nın bağırmasıyla yumruk atmayı kestim.

"Harry dur! Onu öldüreceksin! Seninle birkaç gün kalırım! Lütfen!"

"Hayır!"

"Harry! Tamam ben, lanet olsun! Sonsuza kadar senin yanında kalacağım!"

Ağlamaya başladığında Louis'in suratı dağılmıştı. Kanlar içinde yerde yatıyordu. Zayn, Niall ve Liam attığım sert darbeler yüzünden yerde acıyla kıvrılıyorlardı ama çok şaşkındılar. Louis'e yumruk attığım olmuştu çünkü biz hayvanlar gibi anlaşıyorduk. Ama bu yaptığım resmen canavarlığa giriyordu. En iyi arkadaşımı ölümüne dövmüştüm!

Çocuklar toplanıp Louis'e yardım ederken Delia'nın gözünden yaşlar geliyordu. Yine onu korkutmuştum! Yine...

*****

TIME (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin