BELIEVE ME, I CAN BE AS NAUGHTY AS YOU

1.3K 77 17
                                    

DELIA OSCAR

"Bippirippi bu! Bippirippi pu! Babbaramm babbaram buuuu!"

"Sen ne yaptığını sanıyorsun Delia?"

"Emmm, bilmem."

Kıkırdayıp yemeğine geri döndü. Yemek yapma deneyimleri yaşıyordum. Evet, o eti ben pişirdim! Hem de yumuşacık oldu! Öyle bakarsın bebek!

Son olarak saçma şeyler mırıldanarak yaptığım salatayı da masaya koyduğumda yemek hazırdı! Harry salatadan biraz alırken sandalyeme oturdum ve yemeğin tadını çıkardım.

*****

"Manchester United kendi sahasında yenilgiye uğradı ve bir basamak daha alta düştü."

Harry televizyonda konuşan kadına bir küfür savurduğunda ona öylece bakıyordum. Yüz ifadesi garip gelmişti. Ne yani, o futbol severlerden miydi!?

"Takımın kendini kurtarması için tek bir şans var. O da Real Madrid'i mağlup etmek. Büyük maç cuma günü saat 20:00'da yapılacak. Taraftarlar büyük bir coşku içerisinde. Şimdi Sid'e bağlanıyo-"

Harry televizyonu kapatıp yerinden kalktı. Ardından neden kalktığını bilmediği için tekrar oturdu. Onun bu değişik hallerine bakakalırken birden bana dönüp "Ne!?" dedi.

"Sanırım sıkı taraftarsın."

"Şey, evet."

"Hmm. Baştan söyleyeyim, sizinkilerin hiç şansı yok."

"Manchester kesin yener."

"Sen öyle san! Bale kesin hepsini ezecek."

"Tabii. Anca rüyanda!"

Omuz silkip 'Görürsün!' bakışı fırlarttım. Bale'e aşıktım. Çok seksi geliyordu. Gülüşü, bakışı, kasları... Ahhh!

"Sen ne düşünüyorsun öyle!?"

Harry'den gelen sesle harika ötesi fantezilerimden koptum.

"Ne demek 'ne düşünüyorum?' ?

"Sanırım Bale'i düşünüyorsun."

"Şeyyy, bennn, sana ne!"

"Onu düşünemezsin! İzin vermiyorum!"

"Nedenmiş o!?"

"Çünkü o karşı takımdan!"

Gözlerimi devirdim. Ardından aklıma parlak bir fikir geldi.

"İyi. Düşünmeyeceğim. Ama bir şartım var."

"Hm?"

"Beni maça götüreceksin."

"İmkanı yok!"

"Lütfeeeeen! Yanından ayrılmayacağım!"

"Olmaz!"

"Ama-"

"Olmaz!"

Kapının çalmasıyla Harry kalktı. Kapıyı açtığında 6 kişi birden içeri daldı. Niall, Zayn, Louis, Liam, Ed ve Blake.

Niall: Cuma günkü maça gidiyoruz!

Louis: 8 bilet aldık! Herkes geliyor! Delia, bence senin için de harika olacak! Umarım futbola karşı olan kızlardan değilsindir.

Harry:Ahh, olamaz!

*****

"Bak küçük hanım-"

"Harry! Bana 'küçük hanım' demekten vazgeç!"

"Ahh, pekala 'bebeğim'. Yanımdan ayrılırsan seni parçalarım. Bu maçta zorluk çıkartma bana. Yoksa döndüğümüzde kötü olur."

TIME (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin