Merhaba Danetteler!
Size süpriz yaz hediyesi yapayım dedim. Artık yeni kurguya giriş yapıyorum. Bu ve bundan sonraki bölüm bunu anlayacaksınız. Neyse ben sizi tutmayayım:)
DELIA OSCAR
"Bu ahırı halletmemiz zor olacak."
Harry'nin cümlesiyle Richard'ın kırdığı ahıra baktım. Dışarı çıkabilmek için kapıyı kırmıştı. Tamir etmek gerekecekti. Harry'e dönüp "Sorun olmaz. Yardım ederiz." dedim. Bana gülümseyip sarıldı. Ardından "Sen ve senin güzel sözlerin olmasa ne yapardım ben(?)" dedi. Sonra da dudağıma bir öpücük kondurdu. Bize sırıtarak bakan çocuklara dönünce "Öküzün trene baktığı gibi bakmayı kesin! Şunu tamir etmeliyiz!" diye bağırdı. Sonra Niall dalga geçerek "Sen nasıl istiyorsan öyle aşık amele." dedi.
*****
The Beatles-Drive My Car
Bağırarak şarkı söylerken yatağımda dans ediyor, bir yandan da Harry'e kitap seçiyordum. İkimiz de birbirimize okumamız için kitap seçecektik. Ardından yataktan atlayıp kitapları karıştırmaya başladım. Bir yandan "Bip bip bip bip, yeahh!" diye şarkıya devam ettim.
Kapı açıldığında Niall'ı gördüm. Gülümseyip "Şarkı söylemeyi seven birinin buralarda olması çok güzel." dedi. Ona gülümseyip "Sen seviyor musun?" diye sordum. O da ellerini "Dalga mı geçiyorsun(!)" der gibi havada salladı ve yanda duran gitarı aldı.
Jason Mraz-I'm Yours
Şarkıyı söylerken sesinin ne kadar tatlı olduğunu birkez daha farkettim. Bir süre sonra ben de şarkıya eşlik etmeye başladım. Beraber şarkı söylerken çok eğleniyorduk. Nakaratta bağırabildiğimiz kadar bağırdık.
HARRY STYLES
"Ahır hallolmuştur!"
Mutfakta sohbet eden Liam ve Zayn'e döndüm. Bir yandan ev yapımı patates kızartması yiyiyorlardı. Önlerinde de bir dergi vardı. İkisi de bana baktılar.
Terli tişörtümü çıkarıp patateslerden birini ağzıma attım. Dergiye baktığımda Delia'yı gördüm. Felin ile çok güzel bir fotoğorafları vardı. Bir arabanın üzerindelerdi. Yanlarında da kuşlar ve beyaz atlar vardı. Liam'ın sesini işittim.
"Herkes ondan bahsediyor. Hayvanlara Fısıldayan Kız diyorlar."
"Ahh, bu harika(!)"
Katy Perry-I Kissed A Girl
Zayn'in sesi duyuldu.
"Peki şimdi ne yapacağız?"
"Bir şey yapmayacağız. Onu ortalığa sokmayacağız. Zamanla unutlup gidecektir. Ve- bu ses nereden geliyor?"
Liam "En son Niall Delia'ya bakmaya gitmişti." dedi.
Merdivenleri çıkıp Katy Perry'nin sesinin geldiği odaya girdim. Niall ile Delia beraber karaoke yapıyorlardı. Beni farketmemişlerdi. Gülümseyip şarkı bitene kadar onları izledim. Şarkı bittiğinde birbirilerine güldüler. Beni gördüklerinde küçük bir korku seansı geçirdiler. Ardından ben de onlara katıldım.
The Beatles-Yellow Submarine
Beraber şarkı söylerken Liam ve Zayn de geldiler. Onlar da bize katıldı. Hep beraber salak salak şarkı söylüyorduk. Ardından Louis geldi. Evin kapısının sesini karaoke sesinden duymamıştık. O da bize katıldı. Sonra Blake de geldi. Ardından Ed... 8 kişi karaoke yapıyorduk. Çok eğleniyorduk.
*****
DELIA OSCAR
Akşam olduğunda kısık seslerimizle yemek yemeye gittik. Yamekten sonra hepimiz yataklara yöneldik. Odam boş gelmişti. Çünkü karaoke benim odamda olduğu için herkes bir saat önce buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIME (Harry Styles)
FanfictionDelia Oscar ünlü bir film yapımcısının kızıdır. Harry Styles ise parasını insanları öldürerek kazanan ve babasına sonsuz bir hizmette bulunan bir çocuktur. Delia'yı görmesiyle her şey değişir. Çünkü Delia felsefeyi ve insanlara hayat dersleri vermey...