Merhaba danetteler!! Sizi çok özledim! Ne kadar özledim anlatamam... Yeni bölümü yazdım ve 56 Eylülde paylaşacağım. Zaaaa:D Aşağıda yeni sezonun ilk bölümü var. 56 eylüle de saf saf inananlar bana lanet okumasın lütfen. Her neyse sizi fazla tutmayacağım ama birkaç şeyden bahsetmem gerekiyor.
1- Taşınıyoruz.
2-Ev boyanıyor.
3- Dersahaneye gidiyorum.
Sonuç: Bölümler çabucak gelecek.(biraz önceki cümlenin negatifi. Sadece yazmaya kıyamadım.) Olay bundan ibaret.
Büyük Not: Abi herkes Liam'ın doğumgününü kutluyo. Bunu neden not ettiğimi bilmiyorum zaten bu hikayeyi okuyacak kadar akıllıysanız otamatikmen doğumgününü kutlamayı akıl edersiniz. Herneyse Liam gardeşimizin de bu günlerini gördük. Onu çok seviyoruz ve sonsuza kadar directionerlar olarak destekliyoruz.
İyi okumalar:)dx
HARRY STYLES
"Anlamıyorsunuz. Bu tünel Akrepler'e yakın. Bizi havaya uçururlar. Ama, kanalizasyondan gidersek hem önceden gideriz, hem de yakalanmayız."
"Peki kanalizasyondan nasıl geçeceğiz?"
"Ben baktım. Yanda işçiler için kaldırımlar yapılmış. Aynı zamanda işçiler kanalizasyonda bugün iş yapmayacaklar. Oraya attığım kokulu zararsız bir gazın onlara zarar verebileceklerini düşünüyorlar. Bu nedenle önlem amaçlı olarak kondisyonlu adamlar getirecekler. Şu aptal astronot kıyafetlerinden giyenlerden."
"Peki onlar ne zaman gelecekler?"
"Bakanlık cumartesiden önce yollamaz. O zamana kadar iş bitecek zaten."
Plan masasına toplanmış adamlar beni onayladılar.
"İyi plan Haz."
Gülümseyip planı rulo yaptım. Babama anlatmak ve bu akşam uygulamak için sabırsızlanıyordum.
*****
"İyi plan Haz."
"Teşekkürler baba."
Babam suyundan bir yudum daha aldıktan sonra plana bakarak "Akrepler ne olacak?" diye sordu.
"Şu aralar British Tüneli'nin oralarda geziniyorlar. O yüzden bulaşamazlar. Parayı temiz bir şekilde halledeceğiz."
"Duyduğum kadarıyla Golden'larla iş birliği yapıyorlarmış. Dikkat çekiyoruz. Çünkü güçleniyor ve daha çok para kazanıyoruz. Bizi devirmek istiyorlar Haz."
"Bizi bulamazlarsa deviremezler."
"Kaçarak kurtulamayız. Eninde sonunda yakalanırız. Akrepler'i ve Golden'ları yenmeliyiz."
"Ama, Akrepler'i yenmek çok zor. Bir de üstüne Golden eklenince bu imkansız."
"Hayatta imkansız yoktur Harry. Kitaplardaki sonlar seni şaşırtmıyor mu? İmkansız gibi gelen şeyler gerçekleşiyor. Tesadüf, ironi, şans...bunların hiçbiri yok."
Onu dikkatle dinlerken onayladım. Akrepler, Golden... Herbiri ayrı bela. İkisiyle de uğraşmam kanlı olacak.
Babamın odasından çıkıp herkesin silahlarını hazırlayıp konuştuğu A-4 alanına geldim. Ardından yüksek sesle bir anons yaptım.
"Herkes beni dinlesin!"
Bana baktıklarında devam ettim.
"Bu akşam plana sadık kalacak, ve parayı çalacağız. Ama, aynı zamanda Akrepler'i ve Golden'ları devireceğiz. O yüzden silahlarınızı iyi hazırlayın. Bu gecenin sonu kanlı bitebilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIME (Harry Styles)
FanfictionDelia Oscar ünlü bir film yapımcısının kızıdır. Harry Styles ise parasını insanları öldürerek kazanan ve babasına sonsuz bir hizmette bulunan bir çocuktur. Delia'yı görmesiyle her şey değişir. Çünkü Delia felsefeyi ve insanlara hayat dersleri vermey...