BEAUTIFUL? YES. (SEZON FİNALİ)

757 52 20
                                    

DELIA OSCAR

"Hayır, hayır, hayır. Anlamıyorsun, Coco'nun göğüsleri silikon!"

"Hayır değil!"

"Öyle!"

"Onun göğüsleri doğuştan öyle."

"Ohh, kalçaları ve kasları da mı?!"

Harry ile tartışmamızın arasına Blake girdi.

"Harry! Coco'nun göğüsleri silikon! Ama öte yandan Delia, onda silikon kötü de durmuyor."

Gözlerimi devirip dergime bakmaya devam ettim. Ed'in gelmesini bekliyorduk. Onunla konuşmalıydık. Ed ile beraber aslında tüm grupla konuşmalıydık. Ama bir dakika, merak ettiğim bir şey daha var.

"Blake?"

"Hm?"

"Senin ailene ne oldu?"

Bunu sormamla suratı asılmıştı. Güzel bir geçmişi olmadığı kesindi. Ama yine de cevap verdi.

"Emm, benim annem en son bir fahişeydi. Babam ise bir züppe. Doğduğumda annem beni bir kapının önüne bırakmış. Daisy ve Leonardo, yani üvey annem ve üvey babam beni yetiştirdi. Ben onların gerçek ailem olduklarını sanıyordum. Gerçeği öğrendiğimde evden kaçtım ve okulu bıraktım. Kendime yeni bir hayat kurdum."

Suratımı asarak "Yani eğer geçmişi değiştirirsek seni bir daha görememe şansımız oldukça yüksek." dedim. O da dudaklarını birbirine bastırarak onayladı.

Blake'i özleyecektim. O edepsiz hallerini, saçma esprilerini ve bana verdiği güveni özleyecektim. Onunla vakit geçirmeyi özleyecektim.

*****

"Ben bakarım!"

Çalan kapıyı açtığımda beklediğim gibi Niall, Liam, Louis, Zayn ve Ed gelmişti. Onları içeri aldıktan sonra hepimiz mutfak masasının etrafında toplandık. Harry konuşmaya başladı.

"Çocuklar, size büyük bir haberimiz var."

Herkes onu pür dikkat dinlerken kısa bir duraksama yaşadı.

"Konu şu ki, geçmişi değiştirmek istiyoruz. Biliyorum, herkese saçma geliyor ama, çok ufak bir detay ailelerimizi geri getirebilecek. Delia'nın ailesi, benim babam ve Ed, senin annen... Hatta belki baban... Sadece Jason ile güçlerini birleştirmelisin. Ne diyorsun?"

Ed kaşlarını çattı ve şaşkınlıkla sordu.

"Ne yani, Jason'un amacı annemi geri getirmek miydi?"

Harry onayladıktan sonra Ed, "Peki ya Delia? Onu istediğini söylemişti. Delia'yı ona mı vereceksin?" diye sordu. Harry cevap vermek için ağzını açtığında sözünü kestim.

"Onunla konuştum. Bana bir şey olmayacak. Anneme ve babama kavuşacağım."

Beni onayladıktan sonra bir süre düşündü. Ardından ağzından çıkan kelimeler şunlardı...

"Kabul ediyorum."

Bunu duyduğumda gülümsedim. Ardında Harry ile birbirimize sarıldık. Çok mutluydum.

*****

"Burası!"

Bunu dememle hepimiz atlarımızdan indik. Jason'un ağaç evine gelmiştik. Jason'un ismini haykırdım. Birkaç saniye sonra ağacın tepesindeki o küçük kulübenin kapısı açıldı. Ardından Jason aşağıya indi ve tam önümüzde durdu. O daha söze başlamadan ben atladım.

"Jason, Ed ile konuştum. İşte."

Ed atının dizginlerini bırakıp yanıma geldi. Jason gülümseyip "Seni görmek güzel kardeşim." dedi. Ed de gülümseyip "Evet öyle." dedi. Sonra derin bir nefes alıp "Şu işi bitirelim." dedi. Jason onayladıktan sonra bize döndü.

TIME (Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin