2. Bölüm

2.3K 209 64
                                    


( Jin )- Neymiş o  

- Evin masraflarını bölüşeceğiz.

- O sonraki mesele hadi üzerimizi giyinip gidelim artık geç kalacağız.

- Tamam.



---DENİZ---

Sonunda son ders zili de çalmıştı. Artık 5 ders bitmiş öğleden sonra 3 saatlik dersimiz kalmıştı. Bu çocukla oturmak beni yeterince sıkıyordu.  Kapıda Min Hee el kol hareketi yaparak bağırınca düşüncelerimden uzaklaşarak ona doğru baktım. 

- Hadi Deniz çok acıktım çabuk ol.

- Tamam geliyorum.

Hemen Min Hee' nin yanına gittim. Beraber yemekhaneye gittik. Sıraya girip yemeklerimizi aldıktan sonra ilk gördüğüm boş masaya doğru ilerlemeye başladım. Sandalyemi çekip oturdum Min Hee de tam karşıma oturdu. Ben yemeğimi yemeye başladım ama Min Hee yan tarafa gözünü dikmiş ayırmıyordu.

- Min Hee sen acıkmamış mıydın ? Nereye bakıyorsun ?

- Ya şurada 7 tane çocuk var çok yakışklılar baksanaaaaa.

Bu kızı anlamıyorum ya. İşi gücü yok gibi bir de erkeklere bakıyor.

- Hııı çok yakışıklılar.

- Sanki baktın.

- Şimdi önüne dönmezsen yanından kalkacağım.

- Tamam ya kızma.


Yemeğimizi yedikten sonra sınıflarımıza gittik. Son 3 saatim kalmıştı. Son saat sevdiğim ders olduğu için biraz çabuk geçmişti. Okuldan çıktıktan sonra kafeye doğru ilerlemeye başladım. Dün çalıştığım yerde yapılan maskeli balodan dolayı çok yorulmuştum bu yüzden yolda dalgın dalgın yürüyordum. Birden yanımdan kaykayala bir çocuk geçti bir an dengemi kaybettim ayağım burkuldu ve yere düştüm. Canımın acımasından dolayı çocuğun arkasından bağırmıştım ama arkasına bile bakmadan yanımdan uzaklaştı. Zorla ayağa kalktım ayağım acıdığı için fazla üzerine basamıyordum ama ilerlemeye çalıştım. Eğer geç kalırsam başıma neler gelebileceğini tahmin edebiliyorum en azından işten atılırdım. Kafeye girince hemen üzerimi değiştirdim ve siparişleri masalara götürmeye başladım. Şansıma bugün fazla kişi yoktu. 




---JİMİN---

Okul her zamanki gibi sıkıcı geçti. Arkadaşlarla bugün bir kafeye gitmeye karar verdik. Öğleden sonra son saatim boş olduğu için okuldan erken ayrıldım. Buluşacağımız saate kadar kaykaya binmeye karar verdim. Hyungun verdiği anahtarla eve girdim üzerimi değiştirip kaykayımı aldım ve her zamanki yerime gittim. Tam hızlandığım zaman önüme bir kız çıktı. Yanından hızlı geçince herhalde dengesini kaybetti ve yere düştü. Hızlı olduğum için duramadım sadece arkamdan bağırdığını duydum ama ne dediğini anlamadım. Dinlenmek için banka oturmuştum saatime bakınca oturduğum yerden hemen kalkıp hızlı adımlarla eve doğru ilerlemeye başladım. Eve gidip üzerimi değiştirdim ve kararlaştırdığımız kafeye gitmek için evden çıktım. Kafeye geldiğimde arkadaşlarım çoktan gelmiş beni bekliyorlardı. Hemen yanlarına gidip oturdum.

( Teahyung )- Nerede kaldın Jimin artık seni aramaya çıkacaktık.

( Jimin )- Kusura bakmayın biraz kaykaya binmiştim zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.

( Namjoon )- Tamam ne içeceği garsonu çağıralım.

( Jin )- Ben çağırayım. Garson bakar mısın? 





İnşallah bu bölümü de beğenirsiniz.Yanlışım olduysa kusura bakmayın. Lütfen beğenirseniz de beğenmezseniz de yorum atın düşüncelerinizi merak ediyorum.  SARANGHAEEEEEE :) :) :)

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin