7. Bölüm

2K 183 106
                                    

( Deniz )- Gerek yok aslında üşümüyorum.

( Jimin )- Deniz utanmana gerek yok biz arkadaşız rahat olabilirsin. Zaten oyun oynarken bunları yapmak zorundayız. Hadi ver elini hastalanmanı istemem.

- Haklısın.


---Jimin---

Ne desem de diyeyim Deniz çekinerek elini uzattı. Elini tuttuğum an yüzüm yanmaya başladı ve kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Neler oluyor bana ya?


---Deniz---

Jimin' e güveniyorum o gerçekten çok iyi birisi ama etrafımızdaki insanların bize bakmaları Jimin' in elini tutmadan bile bana rahatsızlık vermişti. Söyledikleri doğruydu biz bugün bir oyuna başlayacaktık ve sevgili olarak el ele tutuşmamız normaldi, bunlara alışmam gerek. Hepsi o Shi Woo pisliği yüzünden. Ben bir yandan bugünün nasıl geçeceğini kestirmeye çalışırken bir yandan da Jimin ile yürüyorduk. İkimiz de sessizdik ve ben gerginliğimi konuşmadan atamayacağım için Jimin' e dönüp

- Jimin?

Dedikten sonra ikimiz de gülmeye başladık neden mi? Çünkü ikimiz de aynı anda birbirimizin isimlerini söylemiştik. Jimin bana bakıp konuşmaya başladı.

- İlk sen.

- Tamam, ben biraz kendinden ailenden falan bahsetmeni isteyecektim. Sen ne diyecektin?

- Ben de senden aynı şeyi isteyecektim.

- O zaman ilk sen anlat.

- Tamam olur. Ben burada doğdum. 13 Ekim 1999 doğumluyum ( Gerçekte 13.10.1995 kitaptaki yaşı tutsun diye doğum yılını değiştirdim.) Tek çocuğum ama ailemle aram iyi değil bu yüzden Jin hyungun evinde kalıyorum. İçime kapanık bir kişiliğim var kolay kolay hiç kimseyle konuşmam. Kafedeki gördüğün arkadaşlarımdan başka kimsem yok. Boş zamanlarımda kaykaya binerim veya basketbol oynarım. Hayatımda değer verdiklerim arkadaşlarım, kaykayım ve basketbol topumdur. Aklıma bu kadar geldi senin sormak istediğin bir şey varsa sor.

- Hangi rengi seviyorsun?

- Mavi

- Gerçekten mi?

- Evet, neden şaşırdın ki?

- Ben de maviyi çok seviyorum.

- Benzer yönlerimiz de var demek ki, başka sormak istediğin bir şey var mı?

- Hımmm, oyun oynayacağımızı diğer arkadaşların biliyor mu?

- Hyunga sabah anlattım biz okula gitmeden önce hepsine anlatacak.

- Tamam.

- Sıra sende artık.

- Peki. Ben Türkiye' de doğdum bu yaşa kadar da orada yaşıyordum. Hiç yurt dışına seyahat etmemiştim bu zamana kadar da temelli seyahat edeceğimi bilmiyordum. 5 Temmuz 1999 doğumluyum. Ben de ailemin tek çocuğuydum ve ailem ile aramda çok güçlü bir bağ vardı. Her şeyimi anneme de babama da anlatırdım. Her zaman yanımda olduklarını bana destek verdiklerini hissettirirledi ama artık kendimi çok yalnız hissediyorum. Aslında ev arkadaşım Min Hee var, onunla çok iyi anlaşıyoruz. Buraya geldiğimde şimdikinden daha kötüydüm ve Min Hee olmasaydı bu hale bile gelemezdim gerçekten çok yardımcı oldu. Hayattan şunu çok iyi öğrendim Jimin, düştün mü bir tekme de hayat vuruyor ama biliyor musun yanı sıra da olgunlaşmanı sağlıyor. Bana göre yaşadıklarım hiç kolay değil ama bunları yaşamasaydım belki hayatımın sonuna kadar kendi ayaklarımın üzerinde duramayacaktım. Böyle işte, sormak istediğin bir şey var mı?

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin