16. Bölüm

1.7K 142 82
                                    

---Deniz---

Ağlayarak yattığım yerden doğrulduğumda her şeyin bir kabus olduğunu anladım. Rüyamda Jimin ile sevgiliydik ama o sonradan onun beni sevdiğini önceden bildiğimi öğreniyordu ve beni terk ediyordu. Ne kadar yalvarsam, özür dilesem de beni bırakıp gidiyordu. Uyandığımda hastane odasındaydım ve hiç kimse yoktu. Bir an her şeyin gerçek olduğunu sandım ve daha çok ağlamaya başladım. Jimin geldiğinde hemen ona sıkıca sarıldım. Kokusunu içime çektiğimde biraz olsun rahatladım. Bundan sonra her şey kesinleşti, ben gerçekten Jimin'e aşığım.


---Jimin---

( Jimin )- Deniz dinlenmen gerekiyor sen biraz uyu ben doktorla konuşacağım tamam mı?

( Deniz )- Tamam ama geri geleceksin demi?

- Doktorla konuşur konuşmaz hemen geleceğim.

- Tamam

Deniz'i yerine yatırdıktan sonra kapının önünde Murat'ı gördüm. Yanına gidip;

( Jimin )- Çıkalım da biraz dinlensin.

( Murat )- Tamam

dedi ve dışarı çıktık.

( Jimin )- Ben doktorla konuşacağım gelecek misin?

( Murat )- Evet

( Jimin )- Tamam o zaman gidelim.

Doktorla konuştuktan sonra teşekkür edip odadan çıktık. Deniz'in odasına doğru giderken ikimiz de konuşmuyorduk. Bir süre sonra Murat sessizliği bozdu.

( Murat )- Jimin sen git benim bir kaç telefon görüşmesi yapmam lazım.

( Jimin )- Tamam

Murat ile ayrıldıktan sonra adımlarımı biraz daha hızlandırdım. Bir an önce Deniz'in yanına gitmeyi ve onunla yalnız kalmayı istiyorum.

Odasının önüne geldiğimde sessizce kapıyı açtım ve içeri girdim. Öyle güzel uyuyordu ki hayatımın sonuna kadar onu izleyebilirdim. Yatağının yanındaki sandalyeyi biraz daha yatağa doğru yaklaştırdım ve oturdum. Elimi saçlarına götürdüm ve yavaşça saçlarının üzerinde gezdirdim. Kokusu içime doldukça daha çok huzura kavuştum ve çok kısık sesle istemsizce konuşmaya başladım.

'' Ne yaptın bana Deniz? Artık kendimi tanıyamaz oldum. Kendime baktığımda eski beni göremiyorum. Gördüğüm tek şey seni deli gibi seven, isteseler senin için gözünü bile kırpmadan canını verebilecek birini görüyorum. Benim hayatım sensin Deniz ve ben hayatımın sonuna kadar seninle yaşamak istiyorum. Buna izin verecek misin Deniz? Sen de benimle sonsuza dek yaşamak isteyecek misin? ''

Deniz gözleri kapalıyken birden konuşmaya başladı.

( Deniz )- Jimin eve gitmek istiyorum artık.

( Jimin )- Biraz daha burada kalacağız sen uyu şimdi.

- Sen de uyu o zaman.

- Tamam

- Ama yanımda

Deniz'in söylediğine çok şaşırdım ve ne cevap vereceğimi bilemedim. Deniz uyanık olsaydı böyle şeyler söylemezdi eminim.

( Jimin )- Yanındayım zaten

( Deniz )- Yanıma yatar mısın? Sana ve o eşsiz kokuna ihtiyacım var.

- D-Deniz e-emin misin? ( Şaşırdığı için kekeliyor yazık kkkkk )

- Lütfen

- T-tamam

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin