33. Bölüm

983 67 34
                                    

Bölümü multideki müzik ile okumanızı tavsiye ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümü multideki müzik ile okumanızı tavsiye ederim. Bölüm bitmeden biterse lütfen müziği tekrar başlatın ^^ İyi okumalar =)

---Min Hee---

Kısa bir süre içinde hayatım tamamen değişmişti. Önce kardeşim gibi gördüğüm en yakın arkadaşımı kaybetmiş sonra da onun yokluğuna dayanamayan arkadaşımı kaybetme aşamasına gelmiştim. Deniz'in öldüğünün duyunca ne yapacağımı, nasıl davranacağımı, nasıl tepki vereceğimi bilemedim. Ben her şeyimi onunla birlikte yapıyordum. Bir yere gideceksek birlikte gider, aynı kıyafetleri giyer, aynı yemeklerden yerdik. Dışarıdan gören biri bizi ikiz sanırdı. Her şeyini o bana anlatır bende ona anlatırdım. Peki şimdi kime anlatacağım? 

Bir yandan Deniz'i kaybettiğim için üzgün ve bitkindim, bir yandan da Jimin'in durumu beni fazlasıyla üzüyordu.Deniz için hiçbir şey yapamamıştım ama Jimin için bir şeyler yapmak istiyordum. Son zamanlarda bunu fazlasıyla düşündüm ve bugün Jungkook ile buluştuğumuzda ona da anlatacağım. 


---Jungkook---

Bir insanın hayatı kısacık bir zamanda nasıl bu kadar fazla değişebilirdi ki? Hyung bir dakika bile aklımdan çıkmıyor. Hyungu ilk defa bu kadar zayıf gördüm ve elimden hiçbir şey gelmiyor. Onun ihtiyacı olduğu tek şey, Deniz. Son zamanlarda sürekli düşündüğüm bir soru var. Acaba biz bunları hak edecek kadar kötü ne yaptık? Ya da, gerçekten bu dünya bu kadar acımasız mı? 

Hiçbirimiz düzelemedik, hiçbir şey de iyi gitmiyor zaten. Gün geçtikçe umudumuz da azalıyor. Akıma hyungun hiç düzelmeyeceği gelince kendimi çok kötü hissediyorum. Bugün Min Hee ile buluştuktan sonra hyungun yanına gideceğim. Belki bu sefer bir tepki verir. Telefonuma gelen mesaj sesiyle düşüncelerimden ayrıldım ve Min Hee'den gelen mesajı okumaya başladım.

''Sevgilim bugün evde konuşalım sana söylemem gereken bir şey var.''

Mesajı cevapladıktan sonra oturduğum yerden kalktım ve ceketimi alıp dışarı çıktım. Min Hee'nin ne söyleyeceğini merak ettiğim için hızlı adımlarla yürümeye başladım. Kısa bir süre sonra kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Kapı açılınca Min Hee'nin iyi olduğunu görünce hem sevindim hem de şaşırdım. İçeri davet edince girdim ve koltuğa oturup konuşmasını bekledim.

(Min Hee)- Seninle önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum o yüzden dışarıda buluşmak istemedim.

(Jungkook)- Kötü bir şey mi oldu Min Hee?

- Son zamanlarda hep kötü zamanlar geçirdik ama iyi zamanlar geçirebilmek için önce çalışmalıyız sevgilim.

- Her şeyi nasıl düzeltebiliriz ki? Deniz yok, hyungun durumu ortada, Namjoon hyung, J-Hope hyung, Jin hyung, Suga hyung, Taehyung hyung bütün yaşananlar yüzünden yorgun ve bitkinler. Benim de durumum pek açık değil doğrusu.

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin