22.Bölüm

1.4K 98 75
                                    

---Jimin---

Taehyung'un bağırması ile zorla gözlerimi açtım. Uyku sersemi olduğum için Taehyung'un Jin hyungun ve benim kaldığım evde olmasına şaşırdım ama sonra aklım başıma geldi. Dün geç vakitlere kadar oturdukları için burada yatmaya karar vermişlerdi. Taehyung'un ve zorla uyandırılan Suga hyungun bağırma sesini duydukça Jin hyungun burada kalmaları için izin verdiğine kızıyordum. Okula gitmem gerektiği aklıma gelince hemen yerimden kalkıp işlerimi hallettim ve üzerimi giyinip odamdan çıktım. Mutfağa girince en son kalktığımı anladım çünkü herkes kahvaltısını yapmaya başlamıştı bile. Bende hemen yerime oturdum ve hep birlikte kahvaltı yaptık. Kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı toplamamak için yavaş yavaş kaçarlarken Namjoon hyung konuşmaya başladı.

(Namjoon)- Bir dakika içinde mutfağı boşaltmazsanız Jimin ile benim yerime masayı siz toplarsınız.

Namjoon hyungun cümlesi bitmeden mutfak çoktan boşalmıştı. Tabakları toplarken hyung konuşmaya başladı.

(Namjoon)- Nasılsın Jimin?

(Jimin)- Nasıl olabilirim hyung? Beni takip edenler gerçekten babamın adamları olabilir mi? Babam gerçekten bu kadar kötü olabilir mi hyung? Oğlunu takip ettirecek kadar.

- Öyle düşünme Jimin, hem neden takip ettiklerini bilmiyoruz ki. Babam sana ''Seni görmek istiyorum'' dese gider misin babanı görmeye? Belki de gelmeyeceğini bildiği için peşine adam taktı veya başına kötü bir şey gelmesin diye. Ne düşündüğünü bilemeyiz ki?

- Öyle bile olsa o zaman Deniz ile konuşan adam neden Deniz'e beni nereden tanıdığını ve ilişkimizi sordu?

- Bilmiyorum Jimin ama merak etme öğreneceğiz.

Biz konuşurken mutfağa Jungkook'un gelmesiyle sustuk ve masayı toplamaya başladık. Jungkook hiçbir şey sormasın diye yüzüne bile bakmıyorduk. Bu halimizi gören Jungkook sonunda konuşmaya başladı.

(Jungkook)- Hyung ben gidiyorum.

(Namjoon)- Nereye?

- Nereye olacak hyung okula

- Bekle hepimiz birlikte gidelim

- Yalnız gitmek istiyorum hyung

- İyi peki ama sadece bu seferlik izin veriyorum. Okulda Min Hee ile olanları duydum sıkma canını düzelir yakında

- Hiç sanmıyorum hyung neyse kolay gelsin size çıkıyorum ben.

- Tamam direk okula git okulda görmezsem seni olacakları biliyorsun

- Biliyorum hyung merak etme

Jungkook mutfaktan çıktıktan sonra hyung ile birbirimize baktık. Jungkook bu haldeyse olay bizim tahmin ettiğimizden daha fazla ciddiymiş meğer. Sonunda işimiz bittikten sonra çantamı aldım ve hepimiz okula doğru yürümeye başladık. 


---Deniz---

Sabah gözlerimi bin bir zorluk ile açtım çünkü gece gözüme uyku girmemiş sabaha karşı uyuyabilmiştim. Gece uyuyamamamın nedeni işten çıktıktan sonra biri bizi takip etmişti ve Jimin beni bıraktıktan sonra da Jimin'in arkasından gitmeye devam etmişti. Takip edildiğimizi fark etmeme rağmen bilmiyormuş gibi yapmıştım. Eğer bildiğimi belli edersem Jimin'in başına kötü bir şey gelebilirdi. Telefonumu elime alıp ekranı açtım. Jimin normalde mesaj atardı ama bugün hiç mesaj yoktu acaba başına bir şey gelmiş olabilir mi? Öyle bir şey olsaydı şimdiye kadar çoktan haberimiz olurdu. Kafamdaki bütün soru işaretlerini çözmeyi bıraktım ve işlerimi halledip üzerimi giyindim. Mutfağa girdiğimde Min Hee çoktan kahvaltıyı hazırlamış ve yemeye bile başlamıştı. Kapıda beni görünce içtiği meyve suyu boğazına kaçtı. Biraz kendine geldikten sonra zorla konuşmaya başladı.

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin