4. Bölüm

2.1K 193 141
                                    

(Deniz )- Teşekkür ederim ama gerek yok kendim gidebilirim.

- Peki sen bilirsin.


---Jimin---

Arkadaşlarımın yanına giderken bir yandan da Deniz' i düşünüyordum. Bir bahane bulup evine girinceye kadar takip etmeliyim yoksa bütün gece gözüme uyku girmeyecek. Kesinlikle hoşlandığımdan değil kız başına bu saatte bırakmak içime sinmeyecek ayağı da baya şiş o da benim yüzümden oldu.

- Huyung siz gidin benim küçük bir işim var onu halledip öyle geleyim.

( Jin )- Ne işiymiş o bu saatte ?

- İş işte ya siz gidin fazla geç kalmam merak etmeyin.

- Tamam öyle olsun Jimin bey geç kalırsan eve almam haberin olsun.

- Tamam söz geç kalmayacağım.

Dışarı çıktık ben de kafenin diğer tarafına geçip Deniz' in çıkmasını bekledim. Bir 5-10 dakika sonra o da çıktı ve yolun kenarından yürümeye başladı. Ben de uzaktan takip etmeye başladım.



---Deniz---

Kafeyi kapattıktan sonra yolun kenarından yürümeye başladım. Nedense içimde kötü bir his var. Kalabalık yerlerden gitmeye özen gösteriyorum ama saat geç olduğu için pek fazla kişi yok. Biraz yürüdükten sonra dar bir sokağa girdim iyi ki sokak lambaları var derken birden her yer karanlığa büründü ve karşımdan gelen ayak sesleri duydum. Biraz daha yaklaşınca pis gülümsemesinden bu kişinin Shi Woo olduğunu ay ışığı sayesinde anladı. 

- Deniz naber ?

Sesinden ve el kol hareketlerinden sarhoş olduğu belliydi.

- Çekil önümden.

- Ama nereye biraz eğlenseydik.

- Çekil önümden yoksa çok kötü olur.

Son sözlerimi bağırarak söylemiştim. Birden kolumu sıkıca tuttu ve yanımdaki duvara yasladı. Kalbim çok hızlı atıyordu ve korkudan titriyordum.

- Şişşşşt biraz eğleneceğiz o kadar.

- Çek elini kolumu acıtıyorsun.

Artık yaşlarıma hakim olamıyordum. Sokakta sadece benim hıçkırık seslerim duyuluyordu. Birden bize doğru koşan birini gördüm daha çok korktum ama yaklaşınca kafede beni evime kadar götürebileceğini söyleyen çocuk olduğunu anladım. Biraz olsun rahatlamıştım. Yanımıza geldiğinde Shi Woo' ya güzel bir yumruk indirdi. Beni arkasına aldı ve Shi Woo' ya vurmaya devam etti. Biraz daha döverse Shi Woo ölecekti, ölmesine üzülmem ama o çocuğun başına bir şey gelsin istemiyorum.

- Yeter artık.

- Bir daha sevgilimin yanına yaklaşmayacaksın eğer seni sevgilimin yakınlarında görürsem olacaklardan ben sorumlu değilim.

Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Olduğum yerden kıpırdayamadım. Birden elimden tutarak çekiştirmeye başladı. Çok hızlı yürüyordu ve benim ayağım acıdığı için arkasında kaldım. Kolumu hala çekiştiriyordu artık dayanamadım ayağımın üzerine bastıkça daha çok acıyordu.

- Biraz yavaşlar mısın ?

- Özür dilerim ben ayağını unutmuşum. Ayağın daha çok şişmiş, özür dilerim. Hepsi benim yüzümden.

Bütün cümleleri tek nefeste söylemişti ve her halinden sinirli olduğu belliydi.

- yok hayır ben, çok teşekkür ederim sen gelmeseydin başıma gelecekleri düşünmek bile istemiyorum. Gerçekten çok teşekkür ederim.

- Hepsi benim yüzümden hemen şimdi hastaneye gidiyoruz.

- Hastaneye kadar yürüyemem eve gitsem daha iyi olacak

- Olmaz önce hastaneye gideceğiz.

Birden kendimi o çocuğun kollarında buldum. Kucağına alıp yürümeye başladı. Çok utandım ve yüzlerim yanmaya başladı eminim şu an çok kızardım. Kafamı omzuna doğru çektim ve bana söylediklerini düşündüm. Bana '' hepsi benim yüzümden '' demişti neden öyle söylemişti ki ? Kendimi tutamadım ve kafamı yüzüne doğru çevirdim o da bana baktı ve gülmeye başladı.

- Neden gülüyorsun ?

- Yanakların, baya kızarmış.

- Kusura bakma daha önce hiç bir erkek kucağına almadığı için utandım. Beni hemen indir ÇABUK !

- Tamam tamam kızma özür dilerim. Sakin ol.

- Sen neden '' hepsi benim yüzümden '' dedin ?

- ...

- Bir soru sordum cevap verir misin ?

- Söyleyeceğim ama kızmayacaksın.

- Seni dinliyorum.

- Bugün kaykaya binerken karşıma bir kız çıktı. Yanından geçerken dengesini kaybedip düştü hızlı olduğum için duramadım. Sadece arkamdan bağırdığını duydum ama ne söylediğini anlamadım ve büyük ihtimalle o kız sendin.

- O kaykaycı çocuk sen miydin ?

- Evet özür dilerim duramadım kusura bakma. Benim yüzümden ayağını incittin.

- Önemli değil, sadece bir kazaydı. Az önce sen olma-

- Tamam artık bu konuyu kapatalı.

- Çok teşekkür ederim.

- Bu ne içindi ?

- Bana yardım ettiğin için. İsmin neydi kalabalık olduğunuz için isimlerinizi karıştırdım.

- Park Jimin

- Kızmazsan sana bir şey daha soracağım.

- Tamam sor.

- Neden sevgilim dedin ?



Eveeeettt bu bölüm de bitti. İnşallah beğenirsiniz. Lütfen yorum ve vote vermeyi unutmayınnn.Yorumlarınız benim için çok önemli beğenirseniz de beğenmezseniz de lütfen yorum yapın görüşlerinizi merak ediyorum. SARANGHAEEEEEE



Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin