31. Bölüm

959 71 33
                                    

Bölümün hepsini multideki müzik ile okuyun lütfen! İyi okumalar ^^

---Jimin---

Ben Deniz'in şuan ne yaptığını, nerede olduğunu düşünürken babam telefonunu bıraktı ve bana bakmaya başladı. Kendimi toparlamaya çalıştım ve konuşmaya başladım.

(Jimin)- İnşallah telefon görüşmen benimle ilgili bir şey değildir baba.

- Sen hiç aileni özlemedin mi? Neden hiç gelmedin yanımıza?

(Jimin)- Benim özlenecek bir ailem yok! Onlar ben küçükken öldüler. Son kez söylüyorum, benden uzak dur!

Arkamı döndüm ve çıkmak için tam kapıyı açacakken babamın konuşmaya başlamasıyla durdum ve dönmeden dinlemeye başladım.

- Şimdi git bakalım ama az sonra kendi ayaklarınla geri geleceksin.

Cevap verme gereği duymadan hızla oradan uzaklaştım. Beynim allak bullak olmuştu. Tek düşündüğüm Deniz'di. Hızlı hızlı yürürken bir yandan da telefonumu açıp Deniz'i aramaya başladım. Telefonu kapalı olunca daha çok endişelendim. Aklıma Min Hee geldi ve hemen onu aradım. Kısa bir süre sonra aramayı cevapladı ve konuşmaya başladı.

(Min Hee)- Efendim?

(Jimin)- Min Hee, Deniz yanında mı?

(Min Hee)- Hayır. Ben senin yanında sanıyordum.

 (Jimin)- Okuldan sonra hiç konuştun mu?

(Min Hee)- Bir saat önce falan konuştum. İşte olduğunu, az sonra çıkacağını söylemişti ama hala gelmedi. Ben de senin yanındadır diye aramadım. 

(Jimin)- Tamam. Sen kapat şimdi ben Deniz'e ulaşınca haber veririm sana.

(Min Hee)- Peki.

Telefonu kapattıktan sonra geldiğim yere doğru yürümeye başladım. Babamın Deniz'e bir şeyler yapabileceğini tahmin ettiğim halde onu nasıl yalnız bıraka bilmiştim? Eve geri geldiğimde hiç kimseyi umursamadan direk babamın odasına gittim ve çalmaya bile tenezzül etmediğim kapıyı açarak içeri girdim. Babamın Deniz'e bir şey yaptığına artık emindim çünkü şuan karşımda pis pis sırıtıyordu. Ben ona nefret dolu bakışlarımı atarken o konuşmaya başladı.

- Ne oldu Jimin? Neden geldin?

(Jimin)- Sen benim neden geldiğimi gayet iyi biliyorsun!

- Yoksa şu kız mı? İsmi neydi? Iıı şey, Deniz? Değil mi?

(Jimin)- Deniz nerede baba?

- O kızı nereden buldun Jimin? Hiç ailemize göre bir kız değil. Güney Koreli olmadığı yetmezmiş gibi bir de fakir.

(Jimin)- Baba! Deniz nerede?

- Hiçbir fikrim yok.

(Jimin)- Baba senin işin benimle Deniz'i rahat bırak!

- Madem öyle küçük bey en başında beni dinleseydin! Sana ''Beni zor yolu kullanma mecburiyetinde bırakma'' demiştim ama sen beni dinlemedin.

(Jimin)- Ona hiçbir şey yapamazsın!

- Evet yapamam. Yaptırırım!

(Jimin)- Senden nefret ediyorum!

- Şimdi git. Bugün dinlen yarın senin için yorucu bir gün olacak.

(Jimin)- Ne?

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin