---Jimin---
Deniz ile geçirdiğim güzel ve eşsiz bir geceden sonra onu eve bıraktıktan sonra tekrar eve döndüm. Evde herkes beni bekliyordu ve meraklı gözlerle bakıyorlardı. Deniz'in sürprizini onlara anlattım. Onların sürprizine bile bu kadar sevinmediğimi söyleseler de benim ne kadar mutlu olduğumu görünce onlar da sevindiler. Herkes dağıldıktan sonra işlerimi halledip kendimi yatağıma attım. Kulaklarımda hala Deniz'in sesi vardı. Yarının iyi geçmesini dileyerek gözlerimi kapattım.
Alarmın çalmasıyla gözlerimi zorlukla açtım. Hazırlandıktan sonra hyung ile kahvaltı ettik ve okula doğru ilerlemeye başladık. Okula gidince Jungkook'u aradım, görünce de yanına gittim.
(Jimin)- Jungkook?
(Jungkook)- Hyung, naslsın?
- İyiyim, sen?
- Bende iyiyim
- Bugün bizim için çok güzel ve eğlenceli bir gün olacak.
- Niye ki?
- Min Hee ve Deniz'e ceza vereceğiz. Unuttun mu bize yalan söylemişlerdi?
- Unutmuşum ben onu ya! Ceza da düşünmedim ki.
- Sen bana bırak onu.
(Deniz)- Neyi bırakıyorlar sana sevgilim?
(Jimin)- Günaydın sevgilim. Günaydın Min Hee
(Min Hee)- Günaydın
(Jungkook)- Bizde tam sizin hakkınızda konuşuyorduk.
(Deniz)- Neler konuştunuz anlatın bakalım.
(Jimin)- Bize yalan söylediğiniz için size güzel bir ceza buldum.
(Min Hee)- Ceza mı?
(Jungkook)- Evet, bize yalan söylememeliydiniz.
(Jimin)- Hazırsanız cezanızın ne olduğunu açıklayayım?
(Deniz)- Ceza bugün mü başlıyor?
(Jimin)- Evet sevgilim
(Min Hee)- Hadi söyle artık neymiş cezamız?
(Jimin)- Bütün gün biz ne istersek onu yapacaksınız.
(Min Hee-Deniz)- NE?? (İkisi aynı anda sorarlar)
(Jungkook)- Hyung seni tebrik ediyorum gerçekten mükemmel bir ceza bulmuşsun. Anlaşılan bugün çok eğleneceğiz.
(Jimin)- Evet kızlar cezanızın ne olduğunu da öğrendiğinize göre sınıflarımıza gidebiliriz artık.
(Deniz)- İnanamıyorum sana Jimin
(Jimin)- İnan sevgilim inan :)
(Min Hee)- Bir gün inşallah siz de bizim elimize düşersiniz!
(Jungkook)- Hadi sevgilim sınıfa gidiyoruz.
(Jimin)- Bizde gidelim sevgilim
Deniz konuşmadan sınıfa doğru yürümeye başladı. Büyük bir ihtimalle bütün gün ondan neler isteyebileceğimi düşünüyordur. Sınıfa girip sıramıza oturduktan sonra hocanın gelmesiyle dersi dinlemeye başladık. Sıkıcı bir dersten sonra zilin çalmasıyla Deniz'e doğru yüzümü çevirdim ve gülümseyerek bakmaya başladım. Bir şey isteyeceğimi anlamış olacak ki kafasını hem sıraya gömdü ve uyuyor numarası yaptı. Bir süre bu haline güldükten sonra yanağına küçük bir öpücük kondurdum çünkü hemen kalkacağını biliyordum. Deniz kızgın gözlerle bana bakarken ben gülümsememi biraz daha yüzüme yayıp konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensiz Yaşayamam
Fiksi PenggemarGerçekleşmesini istediğim ama hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini bildiğim hayellerimi anlatan bir çalışma... Lütfen kitabımı okuyun. Bana, vote ve yorumlarınızla destek olun ^^ Kapak tasarımı için @AURORA-hera teşekkür ederim =) 10.02.2016 10.02.2017