34. Bölüm

873 67 21
                                    


---Deniz---

Başımın ağrısıyla kendime geldiğimde kendimi bir boşlukta gibi hissediyordum. Etrafıma bakındığımda makinelerin olduğunu gördüm. Kısa bir süre sonra içeri beyaz önlüklü bir adam girdi. Gülümseyerek baktıktan sonra konuşmaya başladı.

(Doktor)- Sonunda kendinize geldiniz küçük hanım.

(Deniz)- Neredeyim ben? Ne oldu?

(Doktor)- Trafik kazası geçirdin, 3 gün önce. Uzun süren bir ameliyattan sonra derin bir uykuya daldın. Daha kendine yeni geliyorsun. Şimdi nasıl hissediyorsun, ağrın var mı?

Doktor konuşurken içeriye genç bir çocuk daha girdi ama umursamadan doktor ile konuşmama devam ettim.

(Deniz)- Başım ağrıyor, halsizim ve

(Doktor)- Ve?

(Deniz)- Kendimi boşlukta gibi hissediyorum. Sanki bir şeyler eksik. Bilmiyorum, çok tuhaf ve bir o kadar da korkutucu bir his.

(Doktor)- Hmm, Deniz, en son hayatında neler oldu biraz bahseder misin?

(Deniz)- Annemi ve babamı kaybettim. Bir trafik kazasında.

(Doktor)- Tamam. Şimdi sen dinlen, ben tekrar kontroller için geleceğim. Benden istediğin bir şey var mı?

(Deniz)- Hayır, teşekkürler.

Doktor çıkarken benim yaşıtlarımda olduğunu tahmin ettiğim çocuğa ''İşin bitince yanıma gel Ege'' dedikten sonra çıktı. Gözlerim yanmaya başladığı için gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Neden oldu bilmiyorum ama ağlamaya başladım. Kapalı olan gözlerimden gözyaşlarım süzülmeye başladı. Ne kadar ağlamamaya çalışsam da bir türlü kendimi durduramıyordum. İsminin Ege olduğunu öğrendiğim çocuğun konuşmaya başlamasıyla gözlerimi açtım ve ona baktım.

(Ege)- Neden ağlıyorsun? Ağrın mı var?

Başımı hayır anlamda salladıktan sonra Ege tekrar konuşmaya başladı.

(Ege)- Neden ağlıyorsun peki? Anlatmak istersen tabii, dinlerim.

(Deniz)- Bilmiyorum, hiçbir şey bilmiyorum. Yalnız kalmak istiyorum.

(Ege)- Peki ama tekrar geleceğim.

Cevap vermeye halim olmadığı için başımı diğer tarafa çevirdim ve sessizce gözyaşlarımın yanaklarımdan süzülmesine izin verdim. Keşke şimdi annem ve babam yanımda olsaydı. Belki de içimdeki boşluk onlara duyduğum ihtiyaç ve özlemdir.


Yazardan;

Ege, Deniz'in yanından çıktıktan sonra direk doktorun yanına gider ve kapıyı çalıp içeri girer. Doktor Ege'yi görünce hemen konuşmaya başlar.

(Doktor)- Ege bana hemen Deniz'in anne ve babasını ne zaman kaybettiğini öğren. Bilgisayardan hasta bilgilerine girersen bulabilirsin.

(Ege)- Tamam hocam, şimdi bakacağım.

(Doktor)- Tamam

Ege hemen bilgisayarı bulup oradan Deniz'in bilgilerine ulaşır ve anne babasının ne zaman vefat ettiğini öğrenir. Gereken bilgiyi öğrendikten sonra bilgisayarı bırakıp hızlı adımlarla tekrar doktorun yanına gider. Kapıyı çalıp içeri girdikten sonra doktor meraklı gözlerle Ege'ye bakar. Fazla vakit kaybetmeden Ege konuşmaya başlar.

(Ege)- İstediğiniz bilgiyi öğrendim hocam.

(Doktor)- Deniz anne ve babasını ne zaman kaybetmiş?

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin