FİNAL

1.1K 69 125
                                    

Multi: Lucky J - No Love Bölümün hepsini müzik ile okuyun lütfen :) İyi okumalar ^^

---Deniz---

Görüntünün bulanıklaşmasıyla birlikte kulağımdaki uğultular da yerini bayan seslerine bırakmıştı. Görüntü tamamen kaybolduğunda ise burnuma beni fazlasıyla rahatsız eden koku dolmuştu. Bu kokunun hastane kokusu olduğuna emindim. Artık sesleri de anlamaya başlamıştım.

- Uyanıyor galiba.

- Evet, kendine geliyor.

- Ben gidip doktora haber vereyim.

- Tamam

Gözlerimi açtığımda odaya doktor geldi ve konuşmaya başladı.

(Doktor)- Beni duyabiliyor musun Deniz?

(Deniz)- Evet

(Doktor)- Buraya neden geldiğini hatırlıyor musun?

Doktorun sorusuyla düşünmeye başlamıştım. Neler olduğunu hatırlayınca hemen konuşmaya başladım.

(Deniz)- Annem ve babam nasıl?

(Doktor)- İyiler merak etme. Fazla hızlı olmadığınız ve ehliyet kemerleriniz de takılı olduğu için kazayı daha az tehlikeyle atlattınız.

Doktor son kontrolleri de yaptıktan sonra odadan çıkmıştı. Bense geçirdiğimiz trafik kazasını düşünmekle meşguldüm.


- 2 hafta sonra -

---Deniz---

Okulların açılmasına daha bir ay vardı ve ben normalde evde neşeli neşeli dolanırken kazadan sonra uyurken gördüğüm rüya ile odama çekilmiştim. Annem ve babam bunu fark etmiş olacak ki yemek yerken babam konuşmaya başlamıştı.

(Babası)- Bir sorun mu var kızım?

(Deniz)- Hayır baba

(Babası)- Neden böylesin peki Deniz? Önceden çok neşeli bir kızdın şimdi ne oldu?

(Deniz)- Baba ben eğitimime Güney Kore'de devam etmek istiyorum.

(Annesi)- Nereden çıktı bu kızım?

(Deniz)- Kaza geçirdikten sonra uyurken bir rüya gördüm anne ve bir türlü o rüyanın etkisinden çıkamıyorum.

(Babası)- Tamam kızım sen canını sıkma. Yarın okulunu hallederim ama işimi Güney Kore'ye aldırmak biraz zamanımı alacak. Sen önden gidip bir süreliğine kendi başına idare edebilir misin?

(Deniz)- Merak etme babacım, kendi başımın çaresine bakacak kadar büyüdüm artık.

(Babası)- O zaman hemen yarın Korece öğrenmek için kursa başla.

(Deniz)- Tamam, sizi çok seviyorum. Beni anladığınız ve her türlü yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.

Sandalyemden kalkıp hem anneme hem de babama sarılmıştım. Güzel bir akşam geçirdikten sonra da uykum gelmişti ve odama çıkıp yatağıma yatmıştım. Yarın çok güzel bir gün olacaktı.


- 2 hafta sonra -

---Deniz---

İki hafta içinde Koreceyi öğrenmiştim ve şimdi de Güney Kore havaalanındaydım. Valizimi aldıktan sonra çıkışa doğru ilerlemeye başladım. Bir yandan da pantolonumun cebindeki kağıdı çıkartıp babamın verdiği, ev arkadaşımın olan evin adresine bakmaya çalışıyordum. Taksi görür görmez hemen bindim ve kağıttaki adresi taksiciye söyledim. Taksi hareket edince dışarıyı izlemeye başladım. Ev arkadaşımı da bir an önce görmek için sabırsızlanıyordum. Taksi durunca parayı ödedim ve taksiden indim. Bir süre karşımdaki eve baktıktan sonra zili çaldım ve beklemeye başladım. Kapı açılınca şaşkınlıkla gözlerim büyümüştü. Karşımdaki ev arkadaşım olan kız rüyamda gördüğüm Min Hee'ye çok benziyordu hatta aynısı bile diyebilirdim. Kısa bir süre bana baktıktan sonra konuşmaya başladı.

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin