43. Bölüm

887 78 90
                                    

Sürpriiiiizzzzz :) Yeni bölümü Cumartesi günleri yayınlıyordum ama bu hafta erken yayınlayıp sürpriz yapmak istedim ^^ Bu bölümü @_park_jimin_bts___  ithaf ediyorum =) Güzel yorumların ve votelerin için teşekkür ederim :) Tabii diğer kıymetli okuyucularıma da bol bol teşekkür ediyorum ^^ İyi okumalar =) 

---Jimin---

(Deniz)- Peki bulabildiniz mi?

(Min Hee)- Kimi? Jimin'in sevgilisini mi?

(Deniz)- Evet

(Min Hee)- Bulabildik mi Jimin?

Min Hee'nin soruyu bana yöneltmesiyle gözlerimi Deniz'e çevirdim ve konuşmaya başladım.

(Jimin)- Hayır, bulamadık.

Verdiğim cevaptan sonra Deniz bir süre yüzüme baktık ve sonrasında gözlerini kaçırdı. Ortama derin bir sessizlik çöktüğünde rahatsız oldum ve konuşmaya başladım.

(Jimin)- Ben lavaboya gidip geleceğim.

Oturduğum sandalyeden kalktım ve lavabo olduğunu tahmin ettiğim yere doğru ilerlemeye başladım. Masaların yanından geçerken bir kızın ayağa kalkıp önüme geçmesiyle adımlarımı durdurmuştum. Yanından geçerken birden kalkmasıyla dip dibe olmuştuk ve geri adım atmamı sağlamıştı. Kıza bir süre baktığımda bana göz kırpan kız olduğunu hatırlamam fazla zamanımı almamıştı. Gözlerimi kızdan alıp diğer tarafa çevirdim ve ilerlemeye başladım. Tam yanından geçecekken kolumu tutmasıyla tekrar durmak zorunda kalmıştım. Kısa bir süre sonra konuşmaya başladı.

- Biraz eğlensek fena olmaz. Seni daha iyi bir yere götürmemi ister misin?

Zaten bugün fazlasıyla sinirlenmişken bir de bu kızın saçmalamalarına dayanacak sabrım kalmamıştı. Sinirlerimi yatıştırmak amaçlı derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım. Daha doğrusu başlayacaktım ama ne yazık ki Deniz benden önce davranmıştı.

(Deniz)- Hemen o elini çek!

- Ahahahha! Çekmezsem ne olur?

(Deniz)- İnan bana öğrenmek istemezsin.

- Bak kızım! Bence dövüş eğitimi almış birine bu şekilde davranma ve hemen buradan uza!

(Deniz)- Bana ait olanı almadan gitmeyeceğim!

- Sana ait olan?

(Deniz)- Kirli ellerini sevgilimin üzerinden çek!

- Cesaretin varsa gel sen al!

(Deniz)- Dışarı çıkıyor musun yoksa ben mi çıkartayım?

- Bunu sen istedin!

Ben şaşkınlıkla Deniz ve kıza bakarken kız yanındaki arkadaşlarına kaş göz işareti yapıp çıkışa doğru ilerlemeye başlamışlardı. Neler olduğun idrak edebildikten sonra kızların arkasından gitmekte olan Deniz'in kolundan tuttum ve durmasını sağladım. Tam konuşmaya başlayacaktım ki Deniz bütün laflarımı ağzıma tıkmıştı.

(Deniz)- Sakın bana engel olayım deme!

Kolunu elimden kurtardıktan sonra hızlı adımlarla dışarı çıkmıştı. Ben öylece arkasından bakıp kalmışken birinin çarpmasıyla kenara çekildim ve kim olduğuna baktım. 

(Min Hee)- Çekilsene Jimin, ne dikilip duruyorsun ortada!

Min Hee'de Deniz'in arkasından dışarı çıktığında neler olacağına artık emindim. Min Hee gittiyse kesin o kızlarla kavga etmeden dönmeyecekti. Deniz tam kızın karşısına geçip konuşmakta olan kızı dinlemeye başladı. Kız sustuktan kısa bir süre sonra Deniz'e vurmak için bir hamle yaptı ama Deniz çok iyi kurtulmuştu. Min Hee ve Deniz beş kişiye karşı dövüşüyorlardı ama diğer kızlardan halleri daha iyiydi. Kısa bir süre sonra yanıma Jungkook geldi ve elini omzuma atıp konuşmaya başladı.

Sensiz YaşayamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin