◆ Forty Four

1.9K 146 46
                                    

Hiçkimse Bakış Açısı

1.5 Yıl Önce

Jeremy Bieber bir hafta önce gördüğü kızın etkisinden çıkamamıştı. Çekiciliğini unutamıyorken yapabileceği hiçbir şeyin olmaması, canını daha çok yakıyordu.

Okul bahçesinde gözüne ilişen o kızın, adını dahi bilmiyordu. Bir defa görmüştü, rüyalarında görmeye devam ediyordu.

Onu sarhoş etmişti. Kendini, bedenini bar köşelerinden toplamaktan alıkoyamıyordu.

Yine her zamanki tabureye oturmuş, içiyordu. Yalnızca kızların değil, çoğu kişinin dikkatini çekiyordu. Ama, sadece birinin gözleri aşk ile bakıyordu. Ona içecek veren barmen kız.

Genç kız, neredeyse bir haftadır mekandan ayrılmayan bu adama vurulmuştu. Ne yapcağını, onunla nasıl konuşacağını, neden içtiğini bilmiyordu. Bildiği tek şey, kalbiydi.

Jeremy Bieber, Riley Aidh'i düşünürken boşalttığı bardağını genç kızın doldurması için biraz itti.

Melly Rouns, başını salladı. Adam ona bakmıyordu bile, belki bir kere baksa gözlerindeki ifadeyi görürdü.

Elleri titrerken doldurduğu sıvıyı adama doğru itti. Jeremy Bieber, bir yudum aldı. Ama bünyesi daha fazla kaldıramadı. Miğdesindeki sıvılar boğazını yakmaya başlarken, sendeleyerek ayağa kalktı. Bunu gören genç kız dikkat kesildi. Lavabolara doğru ilerleyen Jeremy Bieber'ı takip etti. Sadece yardım etmek istiyordu.

Bir kabine giren adamın rahatsız olmaması için lavaboyu boşalttı. Kilitledi. Beş dakikayı aşkın süredir içeride olan adamı merak etti. Bir ileri bir geri hareket ederken, kapıyı tıklattı.

"İyi misin?" Sifon sesi geldi ve ardından kapı açıldı. Melly Rouns geriye doğru sendeledi. Jeremy Bieber, cevap vermedi. Yorgundu ve aklı yerinde değildi. Ağzını açtığı anda çıkacak ilk sözcüğün 'o kız' olacağını biliyordu.

Melly Rouns, musluğa eğilip yüzünü yıkayan Jeremy Bieber'ın cevap vermeyeceğini anladığında kırıldığını hissetti.

"Senin için yapabileceğim bir şey var mı?" Jeremy Bieber kızarmış gözleriyle aynadaki kızın yansımasına baktı. Bana onu getirebilirsin, demek istiyordu. Yine de başını iki yana salladı.

"Kötü görünüyorsun," dedi genç kız, titreye titreye. Jeremy Bieber uzun bir süre kızı inceledi. Sonra alkolün verdiği ısı ve dağınıklıkla arkasını döndü. "Gerçekten eğer bir-" ve kızı öptü.

Bir şeyleri unutmak için onu kullandı.

Günümüz

Jeremy Bieber, soluklarını kontrol edemezken genç kızın yanına yattı. Yorulmuştu. Acıyan kalbini dindirebilmek için bulduğu yol, kalbini daha çok yakmıştı.

Etraf terle karışık ihanetle kokuyordu. Jeremy, kafasını yastığa gömdü ve az önce engelleyemediği günahın pişmanlığını hissetti.

En nefret ettiği şey ihanetken, bunu sevdiği kadına yapmanın pişmanlığını yaşıyordu.

Melly Rouns'dan uzaklaşmaya başladı.
Ama bir şey onu engelledi. Genç kızın kolları, beline sarılmıştı.

Canını acıtan diğer şey, bu genç kızın Riley Aidh olmamasıydı.

Şaşırttım dimi sizi ksksks
Pezevenk Jeremy diyen beğen :p
@ceybivatsapmen :*

all :***

#son16

J ◆ BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin