Answers 3

1.1K 54 46
                                    

@returnstill : Riley, Justin'e her şeyi açıklar mısın?

Riley Aidh: Bunu yapmak için cesaret topladığımda başkasının yatağına girmekle suçlanmak tüm cesaretimi yıktı.

@DeMileyBieber_Dylan : Justin şu an ne düşünüyor ve ne yapmak istiyorsun?

Justin Bieber: (Bitkin bir sesle konuşur.) Şu an sanki biraz ihanete uğramış ve biraz da kandırılmış hissediyorum. Kendimden daha çok inandığım bir insanın bana bunları hissettirmesi acıtıyor. (Bir süre duraksar. Konuşmaya başladığında sesi az öncekine oranla daha yüksektir.) Ne yapmak istediğime gelirsek, Jeremy'i öldürmek istiyorum.

@runawaywithmebieber : Jeremy, eğer Riley sevdiği çocukla kaçıp gitseydi, babasına bir şey yapar mıydın?

Jeremy Bieber: (Sinirle saçlarını çekiştirir.) Şunu söylemeyi bırakır mısınız? Sevdiği çocuk. O kişi olamamak ve olamayacak olmak. (Yutkunur.) Kalbimin ne kadar acıdığını bilmiyorsunuz. Tükeniyorum. Eğer kaçıp giderse babasını değil, kendimi öldürürüm.

@runawaywithmebieber : Riley, kaçış yolu olarak intiharı düşünür müsün?

Riley Aidh: (Bir süre yere bakarak düşünür.) Bu soruya cevap vermeyeceğim.

@JDBnrcn_ : Jeremy neden sen evlendikten sonra Justin'e bir şeyler olmaya başladı?

Jeremy Bieber: (Duraksar, aklına gelen şeyle birlikte başını sağa sola sallar.) Çocuklar, neden Justin'in değişen tavırlarını benim evliliğime bağladınız bilmiyorum ama aklıma en masum olanı getirmek istiyorum. (Biraz düşünür.) Tanrı Aşkına bu nasıl soru böyle?

@zeynepgoker : Riley, baban zaten seni sildi. Neden kaçmıyorsun?

J ◆ BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin