Şarkıyla birlikte okuyun lütfen.
Hislerimin saptığı yönün ne olduğunu bilemiyordum fakat şu an kalbim öyle bir atıyordu ki, bunun heyecandan başkası olduğunu söyleyemezdim.
Hiçbir şeye odaklanmayı istemeyen kalbim, ona karşılık vermek için çarpıyordu göğüs kafesime.
Ama beynim, alarma geçmiş gibi kırmızı ışıklarını yakmıştı bile.
Neden beni öpüyordu? Ben neden karşılık vermek için yanıp tutuşuyordum?
Öpüşü yoğunluk kazandığında, dudaklarım üzerindeki dudakları daha fazla baskı uygulayıp onu öpmem için yalvarıyordu adeta.
İşte ben saf aşık kız, daha fazla dayanamamıştım.
Öpücüğüne karşılık verirken nedenini hiç düşünmedim. Geçmişi düşünmedim, geleceği düşünmedim, evli olduğumu düşünmedim.
Belki de ilk defa kendi isteğimle bir şey yaptım.
Pişman olacak olmam şu an umrumda değildi.
Onu seviyordum. Hem de tahmin edemeyeceği kadar çok. Bilakis, o bunları başka bir kadına yaşatmış olsaydı hiçbir zaman ona geri dönmezdi.
Kalbim daha fazlası için çırpınıyordu. Elleri yanaklarımı bulduğunda üzerime biraz daha eğilmişti.
Yine bu sahilde, yine onunla öpüşüyordum. Belki de bu son öpücüğümüzdü. Belki de o yüzden öpüyordu beni? Bunun için olmasını umarak kolumu ensesine doladım.
Nereye varacağını bilmiyordum. Beni burada öptükten sonra bırakıp gidecek miydi?
Elinin bir tanesini aşağılara doğru indirdi, belime kadar geldi ardından elini oradan çekti.
Biraz sonra biraz kıpırdanarak uzaklaştı benden. Dudaklarım soğukluğun etkisiyle sızladı.
Bir süre gözlerime baktı. Ve sonra tam da tahmin ettiğim gibi ayağa kalktı ve beni burada böylece bırakarak gitti.
Bu olaya tepkimin büyük olacağını sanıyordum ama sadece kalbime ufak bir sancı yayıldı. Sadece bu kadardı, gerisi boştu.
Jeremy Bieber'ın ağzından:
Üzerimi giyip aşağı inmeye başladığımda gelen yemek kokuları kaşlarımı çatmama neden oldu.
Mutfaktan gelen tatlı mırıltı ve tabak çatal sesleri beni merakıma yenik düşürüp oraya doğru ilerlemeye zorlamıştı.
Melly'nin neşeyle bir şeyler hazırladığını gördüm. Bu neşesinin sebebinin burada olmam olduğunu biliyordum.
Aynı zamanda bitkin de görünüyordu. Eski Melly Rouns yoktu. Onu bu hale getirenin de ben olduğumu bilmek yutkunmama sebep oldu.