פרק 56

437 64 39
                                    

היתרחקתי צעד גדול לאחור כששמעתי את צחוקו, ואז החזרתי את רגלי אל המקום שבו הייתי קודם כשמיילו הזהיר אותי מהלהבות המלחכות.

האש הפחידה אותי. המרחק הקטן שהפריד בינינו, חוסר היכולת לעבור דרך האש, הצבע הזועק והמזהיר, החיות שאפשר ממש להרגיש, החום..... בעצם, לא היה חום.

למרות שהאש לא הייתי קרובה עדיין היינו אמורים להרגיש חום. כלשהו. לא יכול להיות שהאש לא חמה. אבל אולי זה הקסם?

"מיילו," החלטתי לפנות אליו מאחר וחשב שמשהו מוזר באש או בגופלים. לא ידעתי למה היתכוון. "האש לא חמה. אני לא מרגישה חום." המשכתי להביט בו כשקיווץ את עיניו, "ואיולט הייתי ממש קרובה לאש לפני רגע, וגם היא לא הרגישה חום." הוספתי כשניזכרתי בה. "זה יכול להיות קסם, נכון?" ובעודי שואלת זאת, שמעתי את איולט צורחת מילות גנאי לעבר באסטה, הגופלי עם הבגדים המפוארים, ומבטיחה לטאי שאנחנו עוד נשחרר אותו.

"אולי זה קסם.... אבל אולי... אולי האש לא אמיתית." אמר מיילו פיתאום, בקול מלא חשיבות.

"האש לא אמיתית?" אמרתי את זה קצת בקול, ומיילו מיהר לכסות לי את הפה בידיו, ולתת בעיניי מבט מזהיר.

איולט הצליחה לשמוע, אבל למזלנו אף אחד מהגופלים לא שמע את פליטת הפה שלי. "מה זאת אומרת?" איולט שאלה בהרמת גבה חומה. מיילו תלש שיערה בלונדינית משערותיו. "מה-מה אתה עושה?" זעקה איולט בהפתעה, והרימה שתי גבות חומות הפעם.

"יהיה יותר קל לראות אם השערה שלי נשרפה. היא בהירה."

הבנתי שהוא רוצה לקרב את השערה שלו אל האש, ולראות אם היא נישרפת. אם האש אמיתית. "תנסה."

מיילו קירב את שיערתו אל האש, ונרתע מעט אך בכל זאת קירב את ידו, וככל שהיתקרב נעשה יותר בטוח בצעדיו. "לא חם..." מלמל בשקט והחזיר את ידו אל גופו.

עיניו אורו.

"השיערה נשרפה?" שאלתי אותו בקוצר רוח, אבל לפני שענה כבר הייתי קרובה מספיק כדי לראות שלא. "היא לא נשרפה, איולט!" קריאת שמחה בהולה אך שקטה נפלטה מפי.

"הא!" באסטה קרא בגיחוך. זה נשמע פשוט... רעיל. "ברור שהשערה שלו לא נשרפה! מה חשבתם?! הא? שתוכלו לברוח?"

"מ-מה?" קראנו שלושתינו פה אחד. ואז רק מיילו דיבר, "מה זאת אומרת?" שאל וניסה לגרום לקולו להישמע רגוע. זה כמעט עבד לו.

"זו טבעת אש לא אמיתית, אבל כולאת בכל זאת." חייך, או לפחות חשבתי שהוא חייך, כי בקושי ראיתי משהו מבעד ללהבות. "אם תעשו צעד אחד מחוץ לטבעת הזו, אתם תתפוצצו! הא!"

פשוט סתמתי את האוזניים שלי, לא רציתי לשמוע את מה שהוא אומר. ראיתי את הפה של מיילו זז, ואיך פניו כועסות ומתוסכלות ואיולט זועמת.

רפיילי - קסם פיאורWhere stories live. Discover now