*Τα πνευματικά δικαιώματα της ιστορίας είναι επίσημα κατοχυρωμένα με τις νόμιμες διαδικασίες.
''Δεν πρέπει να το κάνεις αυτό'' είπε ανήσυχα η Αριάνα από το κρεβάτι.
Η Σελίν πέρασε το χέρι της πάνω από την μικρή γλάστρα στο περβάζι και το μικρό μοβ λουλούδι μαράθηκε. Άλλο ένα πέρασμα του χεριού της και το φυτό ζωντάνεψε και φούντωσε.
''Σελίν!'' σύριξε η Αριάνα. ''Σταμάτα''
Η Σελίν στριφογύρισε τα μάτια της και πήγε να καθίσει δίπλα της στο κρεβάτι. ''Αν δεν μπορώ να είμαι ο εαυτός μου με την φίλη μου τότε με ποιόν;''
''Μα ο Άιζακ το έχει απαγορεύσει''
Η Σελίν ξεφύσηξε με αγανάκτηση. Δεν καταλάβαινε την εμμονή του Άιζακ να κρατάει τις δυνάμεις της κρυφές. Κανονικά δεν θα έπρεπε να το είχε πει ούτε στην Αριάνα. Όλα είχαν αρχίσει πριν από χρόνια όταν μια μέρα ο Άιζακ την είχε βρει να ζωντανεύει μερικά μαραμένα τριαντάφυλλα απορροφώντας την ζωτική ενέργεια από τα αγριόχορτα που τα έπνιγαν. Ποτέ δεν τον είχε ξαναδεί τόσο έξαλλο. Η εξάχρονη εκδοχή του εαυτού της δεν καταλάβαινε τι λάθος είχε κάνει και τον είχε εξαγριώσει τόσο. Μαζεύτηκε φοβισμένη προς τα πίσω και ξέσπασε σε κλάματα. Μόλις είδε το τρομαγμένο πρόσωπο του κοριτσιού ο Άιζακ χαμήλωσε την φωνή του και της εξήγησε πως ήταν ενάντια στους κανόνες της Φύσης να φέρουν πίσω μια ζωή που είχε ήδη χαθεί, και για χρόνια η Σέλιν είχε αρκεστεί σε αυτή την εξήγηση. Ο Άιζακ της είχε ζητήσει -ή μάλλον απαιτήσει- να μη μιλήσει πότε και σε κανέναν για αυτό.
''Ο Άιζακ απαγορεύει τα πάντα'' είπε προσπαθώντας να διώξει την ανάμνηση. Μεγαλώνοντας είχε συνειδητοποιήσει πως οι μάγισσες δεν μπορούσαν να απορροφήσουν ζωή για να επαναφέρουν μια άλλη. Τότε εκείνη πως το έκανε και γιατί ήταν τόσο κακό; Γιατί έπρεπε να καταπιέσει κάτι που της φαινόταν τόσο φυσικό όσο το να αναπνέει;
''Φοβάμαι'' παραδέχθηκε η Αριάνα, βγάζοντας την από τις σκέψεις της.
''Για ποιό πράγμα;''
''Για τις Θυσίες'' απάντησε σχεδόν ψιθυριστά, λες και ακόμα και η λέξη της προκαλούσε τρόμο. ''Αν διαλέξουν εμένα; Αν διαλέξουν τον πατέρα μου;''
Της χαμογέλασε όσο πιο καθησυχαστικά μπορούσε. ''Είσαι πολύ μικρή για να σε επιλέξουν και ο πατέρας σου είναι στο Συμβούλιο. Και οι δυο είστε ασφαλής''
YOU ARE READING
Το Δάσος των Μαγισσών
FantasyΗ Σελίν και οι φίλες της δεν έχουν φύγει ποτέ από το δάσος. Οι Πρεσβύτεροι το απαγορεύουν. Ένα βράδυ τα κορίτσια αποφασίζουν να το σκάσουν για να πάνε στο χωριό και η Σελίν γνωρίζει τον Έρικ, ένα αγόρι που σκοπός της ζωής του είναι να γίνει Κυνηγός...