Κεφάλαιο 23

3.2K 237 35
                                    

*Τα πνευματικά δικαιώματα της ιστορίας είναι επίσημα κατοχυρωμένα με τις νόμιμες διαδικασίες.

Ήταν η χειρότερη απόφαση που είχε πάρει ποτέ στη ζωή της.

Η χειρότερη απόφαση που είχε παρθεί ποτέ στην ιστορία των αποφάσεων.

Τι σκεφτόταν όταν το είχε σκάσει από το σπίτι της και άρχισε να περιπλανιέται ολομόναχη στο δάσος;

Σταμάτησε να περπατάει και σκούπισε τον ιδρώτα που είχε μαζευτεί στο μέτωπο της. Η ζέστη ήταν αποπνικτική και η άπνοια που επικρατούσε επιδείνωνε την κατάσταση. Η Αριάννα ένιωθε το φόρεμα της να κολλάει ασφυκτικά πάνω στο δέρμα της. Η αίσθηση των μαλλιών της πάνω στον λαιμό της ήταν αφόρητη αλλά δεν είχε τίποτα για να τα δέσει. Προσευχήθηκε στα Πνεύματα να της στείλουν ένα αεράκι, κάτι. Κάποιες ισχυρές μάγισσες μπορούσαν να ελέγξουν τον άνεμο και τα στοιχεία της Φύσης, αλλά εκείνη δεν ήταν μια από αυτές τις μάγισσες οπότε οι προσευχές ήταν το μόνο που είχε.

Ακούμπησε τα χέρια της στους γοφούς της και κοίταξε γύρω της, προσπαθώντας να αποφασίσει ποια πορεία θα ακολουθούσε. Δεν είχε ιδέα που πήγαινε, μονάχα ότι κατευθυνόταν προς τα βορειοανατολικά, αν διάβαζε σωστά τα αστέρια κάθε φορά που ξεπρόβαλλαν στον νυχτερινό ουρανό.

Ευχήθηκε να είχε αφήσει ένα σημείωμα στον πατέρα της. Θα τρελάθηκε από την ανησυχία του όταν θα είχε επιστρέψει στο σπίτι τους και ανακάλυψε ότι η μοναχοκόρη του είχε εξαφανιστεί. Οι ενοχές δεν την άφηναν να βρει ηρεμία. Ο πατέρας της την είχε μεγαλώσει μόνος του όταν η μητέρα της πέθανε, τότε που η Αριάννα ήταν πολύ μικρή για να έχει μνήμες από εκείνη. Είχε αφήσει το προηγούμενο σπίτι του για να έρθει στην Σύναξη ώστε να μεγαλώσει την κόρη του σε ένα καλύτερο περιβάλλον, και εκείνη δεν είχε σκεφτεί να του αφήσει ένα γράμμα για να τον ενημερώσει τουλάχιστον πως ήταν καλά.

Ήταν απαίσια κόρη.

Αλλά όταν συνέβη το... περιστατικό με το φασκόμηλο πανικοβλήθηκε. Το μόνο που μπορούσε να σκεφτεί ήταν η επιμονή του Άιζακ να κρατήσει τις δυνάμεις της Σελίν κρυφές από την Σύναξη, το μυαλό της έψαχνε να βρει ποιοι ήταν οι λόγοι πίσω από τις πράξει του. Η φαντασία της έφτιαχνε σενάρια και κανένα από αυτά δεν ήταν καλό.

Η Σελίν ήταν καλή, δεν είχε αμφιβολία για αυτό. Αλλά αν υπήρχε κάτι μέσα της που ακόμα κι εκείνη δεν γνώριζε; Κάτι που δεν μπορούσε να ελέγξει; Κάτι κακό που ο Άιζακ είχε κάνει ότι περνούσε από το χέρι του για να καταπνίξει; Ο Άιζακ μπορεί να ήταν αυστηρός, ακόμα και ακραίος, αλλά δεν ήταν τρελός, και αν είχε προσπαθήσει τόσο σκληρά να κρατήσει τις δυνάμεις της Σελίν κρυφές τότε θα πρέπει να είχε κάποιο λόγο.

Το Δάσος των ΜαγισσώνWhere stories live. Discover now