*Τα πνευματικά δικαιώματα της ιστορίας είναι επίσημα κατοχυρωμένα με τις νόμιμες διαδικασίες.
Δεν υπήρχαν λόγια για να περιγράψει ο Έρικ την ανακούφιση που ένιωσε όταν το μαύρο σημάδι στο δέρμα της Σελίν άρχισε να υποχωρεί. Ήταν λες και ένα συνθλιπτικό βάρος είχε σηκωθεί από το στήθος του και μπορούσε να αναπνεύσει ξανά. Οι στιγμές που είχε πιστέψει ότι η Σελίν ίσως να μην τα κατάφερνε ήταν ότι πιο τρομαχτικό είχε ζήσει στην ζωή του, σαν να τον είχαν πετάξει μέσα σε μια σκοτεινή άβυσσο και δεν ήξερε αν θα κατάφερνε να βγει ξανά στην επιφάνεια. Δεν ήταν ακριβώς σαν τον φόβο που ένιωθε στην σκέψη να χάσει τον πατέρα του ή κάποιο από τα αδέλφια του αλλά ήταν εξίσου βαθύ και έντονο. Δεν ήξερε πως να το εξηγήσει.
Παλιά πίστευε πως αν ποτέ βρισκόταν σε ένα δωμάτιο γεμάτο μάγισσες θα τραβούσε το σπαθί του και θα ριχνόταν στην μάχη. Όμως τώρα στεκόταν σιωπηλός σε μια άκρη προσπαθώντας να κάνει την παρουσία του όσο πιο διακριτική γινόταν για να μην αποσπά την προσοχή τους από το έργο τους. Μπροστά του δεν είχε τις επικίνδυνες μάγισσες για τις οποίες μιλούσε ο Ντέμιαν αλλά δυο κορίτσια που προσπαθούσαν να βοηθήσουν μια φίλη, που τύγχανε να είναι μια κοπέλα που του δημιουργούσε πολύ περίπλοκα συναισθήματα.
Παρακολούθησε την μικροκαμωμένη μάγισσα που είχε ακούσει τους άλλους να αποκαλούν Αριάνα να ακουμπάει ένα βρεγμένο πανί πάνω στο μέτωπο της Σελίν. Θα μπορούσαν να είναι αδελφές, με το ίδιο αψεγάδιαστο πορσελάνινο δέρμα, τις πυκνές μπούκλες και τα λεπτά χαρακτηριστικά, αλλά αυτή η κοπέλα ήταν πιο μικρόσωμη από την Σελίν, με μαλλιά μαύρα σαν μελάνι και ανοιχτά-γαλανά μάτια σαν τον καθαρό ουρανό.
Ό,τι κι αν είχε κάνει ο αντιπαθητικός ξανθός μάγος είχε αποτέλεσμα. Βέβαια, αν ο Έρικ ήθελε να είναι δίκαιος έπρεπε να παραδεχθεί πως ο νεαρός άντρας δεν είχε τίποτα αντιπαθητικό πάνω του, απλά ήθελε να προστατεύσει τους ανθρώπους του. Ο Έρικ το σεβόταν αυτό. Ήταν κάπως σοκαριστικό να βλέπει πως στα δικά τους μάτια εκείνος ήταν το τέρας.
Η Σελίν ανασάλεψε και μουρμούρισε κάτι μέσα στον ύπνο της, και οι δυο νεαρές μάγισσες έσκυψαν από πάνω της για να ακούσουν καλύτερα. Το έκανε αυτό εδώ και αρκετή ώρα αλλά οι περισσότερες λέξεις που έλεγε δεν έβγαζαν νόημα, παραλήρημα από τον πυρετό. Αλλά από τις εκφράσεις στα πρόσωπα των κοριτσιών ο Έρικ κατάλαβε πως αυτή τη φορά είχαν ακούσει κάτι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το Δάσος των Μαγισσών
FantasiaΗ Σελίν και οι φίλες της δεν έχουν φύγει ποτέ από το δάσος. Οι Πρεσβύτεροι το απαγορεύουν. Ένα βράδυ τα κορίτσια αποφασίζουν να το σκάσουν για να πάνε στο χωριό και η Σελίν γνωρίζει τον Έρικ, ένα αγόρι που σκοπός της ζωής του είναι να γίνει Κυνηγός...