*Τα πνευματικά δικαιώματα της ιστορίας είναι επίσημα κατοχυρωμένα με τις νόμιμες διαδικασίες.
Η Σελίν ήταν μάγισσα.
Το μυαλό του Ερικ δεν μπορούσε να επεξεργαστεί πως το κορίτσι που ανυπομονούσε κάθε φορά να δει ήταν ένα από εκείνα τα πλάσματα, σαν να ήταν κάτι που είχε ακούσει για κάποιον άλλον. Πως είχε επιτρέψει στον εαυτό του να την αφήσει να τον ξεγελάσει έτσι; Ώς Κηνηγός δεν θα έπρεπε να μπορεί να αναγνωρίσει να πλάσματα που είχε ορκιστεί να πολεμάει; Σίγουρα του είχε κάνει κάποιου είδους μάγεια, αλλά είχαν περάσει μέρες από τότε που την είχε παραδώσει στους Κηνηγούς και ακόμα δεν μπορούσε να σταματήσει να την σκέφτεται. Τα ξόρκια της θα έπρεπε να είχαν εξασθαινήσει μέχρι τώρα.
Ο Ντέμιαν και ο Τομ ήταν πολύ υπερήφανοι για εκείνον επειδή είχε καταφέρει να συλλάβει μια μάγισσα παρόλο ήταν Κυνηγός εδώ και μόλις λίγες εβδομάδες, αλλά ο Έρικ δεν μπορούσε να νιώσει περηφάνια για τον εαυτό του. Το μόνο που ένιωθε ήταν ένα σφίξιμο στο στήθος του που μεγάλωνε όλο και περισσότερο με κάθε μέρα που περνούσε, λες και είχε συμβάλει στο να συμβεί κάτι φριχτό. Η αίσθηση ότι κάτι ήταν διαστρεβλωμένο και λάθος δεν έλεγε να τον εγκαταλείψει όσο κι αν προσπαθούσε να διαβεβαιώσει τον εαυτό του ότι είχε κάνει το σωστό με το να την παραδώσει στους Κυνηγούς.
Κάθε φορά που σκεφτόταν την Σελίν πλημμύριζε με θυμό και πικρία, και μετά θύμωνε ακόμα περισσότερο με τον εαυτό του επειδή δεν την σκεφτόταν ως η μάγισσα, αλλά ως το κορίτσι που είχε καθίσει μαζί του στον λόφο και τον είχε κάνει να της ανοιχτεί και να της μιλήσει για την μητέρα του.
Αφού ήξερε πως ήταν Κυνηγός γιατί είχε δεχθεί να τον συναντήσει εκείνη τη πρώτη φορά, και μετά όλες τις υπόλοιπές; Ποιος ήταν ο σκοπός όλων αυτών των ψεμάτων; Υπήρχε έστω και μια στάλα αλήθειας στα λόγια της; Ο πόνος στην φωνή και τα μάτια της όταν είχε αναφερθεί στην μητέρα της δεν μπορεί να ήταν ψέμα Γιατί είχε αποκαλύψει τις δυνάμεις της αφού ήξερε τι θα συνέβαινε; Αν την είχαν στείλει για να τους κατασκοπεύουν, και πίστευε πως ένας νέος και άπειρος Κηνηγός ήταν το ιδανικό μέσο για να μαζεύουν πληροφορίες για εκείνους, τότε γιατί τον είχε σώσει; Γιατί, γιατί, γιατί... Όλα αυτά τα ερωτήματα τριγύριζαν στο μυαλό του και τον κρατούσαν ξάγρυπνο εδώ και μέρες αλλά δεν είχε πάει ούτε μια φορά να την δει και να απαιτήσει μια εξήγηση.
YOU ARE READING
Το Δάσος των Μαγισσών
FantasyΗ Σελίν και οι φίλες της δεν έχουν φύγει ποτέ από το δάσος. Οι Πρεσβύτεροι το απαγορεύουν. Ένα βράδυ τα κορίτσια αποφασίζουν να το σκάσουν για να πάνε στο χωριό και η Σελίν γνωρίζει τον Έρικ, ένα αγόρι που σκοπός της ζωής του είναι να γίνει Κυνηγός...