Κεφάλαιο 19

3.8K 266 36
                                    

*Τα πνευματικά δικαιώματα της ιστορίας είναι επίσημα κατοχυρωμένα με τις νόμιμες διαδικασίες.

Απ' όλους τους ανθρώπους που είχαν περάσει από το σπίτι της Αλθίας για να την επισκεφτούν ο τελευταίος που περίμενε να δει ήταν ο Ελάιζα. Δεν ήταν ότι της είχε φερθεί ποτέ άσχημα ή ήταν αγενής μαζί της αλλά κάτι στην στάση του την έκανε να αισθάνεται ότι δεν την ενέκρινε. Επίσης, για κάποιο λόγο που δεν είχε καταλάβει ποτέ, δεν έβλεπε με κάλο μάτι την φιλία της με την Αριάννα.

Η Σελίν ετοιμάστηκε να σηκωθεί από το κρεβάτι αλλά ο μεγαλύτερος μάγος σήκωσε το χέρι του κάνοντας της νόημα πως δεν χρειαζόταν. ''Δεν είναι ανάγκη να κρατάμε τους τύπους, ειδικά σε μια στιγμή σαν κι αυτή. Πως είσαι;''

''Καλά'' του απάντησε, μπερδεμένη από το ξαφνικό ενδιαφέρων. Φαίνεται πως η αποχώρηση του Άιζακ είχε διαταράξει τελείως τις ισορροπίες στη Σύναξη.

Η αλήθεια ήταν πως ένιωθε περίφημα. Κουρασμένη, όπως όταν ανάρρωνες από ένα βαρύ κρύωμα, αλλά ανυπομονούσε να σηκωθεί από το κρεβάτι όπου ήταν καθηλωμένη τις τελευταίες δυο μέρες. Γινόταν νευρική όταν έμενε ακίνητη για πολύ.

Αν και έπρεπε να παραδεχθεί ότι απολάμβανε τις περιποιήσεις της Αλθίας, της Αριάννας, και του Ρόραν (που προσπαθούσε να ξεκλέψει λίγες ώρες κάθε μέρα για να πάει να την δει και να ελέγξει αν ήταν καλά) Ήταν ωραίο να νιώθει ότι έχει ανθρώπους να την φροντίζουν και να την προσέχουν. Και το ενδιαφέρων της Σύναξης -τουλάχιστον των περισσότερων- την είχε συγκινήσει.

''Ήθελα να σου μεταβιβάσω τις ευχές του Συμβουλίου για μια γρήγορη ανάρρωση'' της είπε ο Ελάιζα που προσπαθούσε να κάνει την φωνή του λίγο πιο ζεστή αλλά βγήκε το ίδιο επίσημη όπως πάντα. ''Και να ξεκαθαρίσω πως κανένας μας δεν είχε ανάμιξη στο σχέδιο του Άιζακ. Σε διαβεβαιώ πως αν γνωρίζαμε τι σκόπευε να κάνει θα τον είχαμε εμποδίσει''

Η κοπέλα ένευσε, χαμηλώνοντας το βλέμμα της στα σκεπάσματα. ''Σας πιστεύω'' Μπορεί να μην είχε κάποια ιδιαίτερη αγάπη για τους Πρεσβύτερους αλλά δεν πίστευε ότι θα έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο. Εδώ δεν μπορούσε ακόμα να πιστέψει ότι ο Άιζακ θα το έκανε, και τα σημάδια από το ξόρκι του ήταν ακόμα πάνω στο δέρμα της.

''Θέλουμε να ξέρεις πως αυτή η Σύναξη είναι ασφαλής για εσένα. Αυτό είναι το σπίτι σου, όπως ήταν πάντα άλλωστε, και αν χρειαστείς οτιδήποτε οι Πρεσβύτεροι θα είναι δίπλα σου''

Το Δάσος των ΜαγισσώνWhere stories live. Discover now