Κεφάλαιο 26

2.7K 219 62
                                    

*Τα πνευματικά δικαιώματα της ιστορίας είναι επίσημα κατοχυρωμένα με τις νόμιμες διαδικασίες.

''Είσαι σίγουρος για αυτό που πάμε να κάνουμε;'' τον ρώτησε χαμηλόφωνα η Νάγια καθώς διέσχιζαν το δάσος.

''Έτσι νομίζω''

''Πολύ καθησυχαστική απάντηση, Ρόραν'' Κοίταξε πάνω από τον ώμο της την ομάδα των μάγων που τους ακολουθούσαν.

Η αντίδραση της Σύναξης όταν ο Ρόραν τους είχε ανακοινώσει την απόφαση του να απαντήσει στο κάλεσμα των ανθρώπων για μια συμμαχία ανάμεσα τους ήταν η αναμενόμενη. Η πλειοψηφία των Πρεσβύτερων είχε διαφωνήσει έντονα. Ήταν τρέλα, είπαν. Ανήκουστο. Κάποιοι είχαν φτάσει στο σημείο να αμφισβητήσουν την ικανότητα του να ηγηθεί των μαγισσών. Ελάχιστοι ήταν πρόθυμοι να ακούσουν και να σκεφτούν σοβαρά τα λόγια του. Οι Πρεσβύτεροι ήταν άνθρωποι των παραδόσεων. Είχαν κάνει πρωτοφανείς υποχωρήσεις όταν επέτρεψαν στον Έρικ Στόρμπορν να παραμείνει στο χωριό τους αλλά μια πραγματική συμμαχία με τους Κυνηγούς ήταν ένα τεράστιο βήμα που δεν ήταν έτοιμοι να κάνουν. Και πάλι όμως ο Ρόραν είχε ελπίσει ότι θα έβλεπε μια στάλα υποστήριξης στα πρόσωπα τους, έστω και μονάχα από τον Ελάιζα. Αλλά η εξαφάνιση της κόρης του τον είχε συνταράξει βαθιά Απλά καθόταν εκεί χωρίς να δίνει σημασία στα όσα έλεγαν οι γύρω του.

Ο Ρόραν προσευχήθηκε στα Πνεύματα να φυλάνε την Αριάννα από τους κινδύνους του δάσους. Δεν μπορούσε να καταλάβει τι την είχε κάνει να το σκάσει και να ακολουθήσει την Σελίν, επειδή στο μυαλό του Ρόραν δεν υπήρχε αμφιβολία πως αυτός ήταν ο σκοπός της.

Η υπόλοιπη Σύναξη είχε αντιδράσει στην ιδέα της συμμαχίας με δισταγμό και καχυποψία. Ο φόβος τους για τους Κυνηγούς ίσως να ήταν ο μόνος που μπορούσε να συγκριθεί με τον φόβο τους για την Μπαστιάνα. Αλλά η Μπαστιάνα ήταν το μεγαλύτερο από τα δυο κακά και δεν υπήρχε εύκολος τρόπος για να την αντιμετωπίσουν. Προσπάθησε να τους κάνει να το καταλάβουν αυτό. Δυστυχώς, το να ξεριζώσεις πεποιθήσεις αιώνων ήταν ένα δύσκολο εγχείρημα. Ο Ρόραν δεν μπορούσε να τους κατηγορήσει γι' αυτό. Αλλά υπήρχαν κι εκείνοι που ήταν πρόθυμοι να ρισκάρουν και να δοκιμάσουν έναν νέο τρόπο. Άλλωστε, είχαν δει τα αποτελέσματα που είχαν οι παλιοί.

Η πρώτη συνάντηση με τους Κυνηγούς ήταν μια εθελοντική αποστολή. Ο Ρόραν δεν είχε σκοπό να αναγκάσει κανέναν να τον ακολουθήσει αν δεν το ήθελε. Εξάλλου, επρόκειτο για ένα εξαιρετικά λεπτό ζήτημα. Υπήρχε πολύ κακό αίμα ανάμεσα στους Κυνηγούς και τις μάγισσες. Δεν είχε αυταπάτες ότι θα έβαζαν αμέσως στην άκρη τις διαφορές τους και θα γινόντουσαν φίλοι και συμπολεμιστές. Το να χτίσουν μια στοιχειώδη εμπιστοσύνη ανάμεσα τους θα ήταν μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία. Σε αυτή την πρώτη επαφή, όπου θα έβλεπαν κατά πόσο αυτό ήταν εφικτό, δεν ήθελε να φέρει μαζί του άτομα που δεν πίστευαν σε αυτόν τον σκοπό.

Το Δάσος των ΜαγισσώνWhere stories live. Discover now