ÖNEMLİİİİĞ

15K 329 58
                                    

Herkese iyi akşamlar Sev Asker ailesi ve benim güzeller güzelleri okurlarım içlerinde potansiyel manyak yatan sevgili bebeklerim.

Bu akşam ki köşe başlığımız beni biraz sinirlendirmenin yanında çok çok fazla üzüyor.

İlk başta herkese yaptığım açıklamayı bir kere daha yapacağım.

Biliyorsunuz Su ve Rüzgara devam ederken yazın hepinize Sakarya Fırat denen diziye ne kadar aşık olduğumu ve askerlere,polislere ne kadar aşık olduğumu sizlere anlatmıştım. Beni bilen bilir. Flörtlerimin çoğu askerler veya polislerle olur. Bir yunus gördüğümde bir çevik gördüğümde yolumu değiştirip sırf onları görmek için yarım saat yol uzattığım vardır benim. Öyle bir psikopatım yani. Eheheheh biliyorum biliyorum bende sizi seviyorum. Ve hadi ama onları görüp de etkilenmemek mümkün mü 😻😻

Neyse işte bende böyle bir yaratığım ve Sev Askerin kaynağı buradan geliyor demiştim tamamıyla kendi asker aşkımdan. Üstelik uzun yıllar boyunca tek çocukluk hayalim asker olmaktı benim ama kısmet değilmiş dedim olmadı.

Şimdi bana gelen bazı mesajlar var bu mesajları atan arkadaşlar üzerine alınmasın sadece genel bir duyuru yapma gereği duydum.

Biliyorsunuz bu platform da yayınlanan milyonlarca kitap var. Hepsi neredeyse birbirinin aynısı. Doğal olarak arada benzerlikler görmeniz normal olabiliyor. Devam edeyim efenim. Yine bu platformda benimde çok severek okuduğum bir asker hikayesi daha var. Aşk nöbeti adında. Gerçekten bende çok severek okuyorum ve neredeyse geldiği gün okumaya çalışıyorum. Arkadaşlar bana Sev Askerin ve Aşk Nöbetinin benzerliği hakkında eleştirilerde bulunmuşlar doğal olarak ama arkadaşlar benim diğer kitaplarımı da okuyan arkadaşlar bilirler ki ben bu tür şeylerden haz etmem. Çünkü mutlaka kitabımda kıyıda da olsa köşede de olsa bir farklılık vardır. Bunu apaçık görebilirsiniz. Sev Askerin daha çok başındayız. Daha çok yol gideceğiz Allahın izniyle ama böyle bir yorum beni rahatsız ediyor.

Abilerin benzerliği, Bulut ve Fırat'ın silah arkadaşı olması falan filan ama inanın alakası olmadığını sizlerde göreceksiniz.

Ailem, arkadaşlarım herkes bilir ki abim olmasını çok isterim hayatımda. Ulan derim bir abim olsa da arkamda dursa, annemden babamdan çok sevseydi beni. Saçlarımı okşayıp senin arkanda abin var deseydi derim. Cemre'nin normalde küçük kardeşi olacaktı ama sırf benim abi özlemimden, sevgimden abisi oldu.

Çünkü benim yazdığım hikayeler benim olmak istediğim dünyaları anlatıyor sizlere. Başkasının hikayelerini değil.

Bulut ve Fırat'ın Ahmet'ten dolayı silah arkadaşları olması gerekiyor. Bi şekilde bir şeyler işte.

Araya başka şeylerin girmemesi için bir açıklama gereği duydum ve açıkladım. Hala kafasında böyle sorular olan okuyucularım varsa bu duyurunun altında yorum yapabilirler.

Onun dışında "Hadsiz" de yazdığınız her bir yoruma benden 100 öpücük sonsuz sevgi olsun mu? Siz ne güzel okuyucusunuz öyle ya ballarım şekerlerim sütlaçlarım. Hepinize ayrı ayrı rengarenk sevgiler olsun mu benden size? 💚💙💛💜❤

Öpüyorum hepinizi ayrı ayrı, hoşçakalın bir dahaki bölüme kadar
SEVGİLEEEEEEEEER💕💕💕🙈💕💕💕

SEV ASKER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin