❦-DUYURU-❦

20.2K 475 22
                                    

Herkese ilk önce iyi geceler diliyorum. Ne kadar iyi geceler olur bilmiyorum ama benim gecem hiç iyi değil...

Arkadaşlar, vatanımızın parçaları tek tek tek bizden sökülüp, toprak altına giderken nasıl iyi gecelerimiz, güzel günlerimiz olabilir? Vatan sadece toprak parçası değildir ki! Sensin vatan, vatan benim, vatan Hakkari de şehitlerimiz için ağlayan insan, Edirne de şehit ailelerinin acısını yüreğinde yaşayanlar, vatan sokaklarda haykırarak ''ŞEHİTLER ÖLMEZ,VATAN BÖLÜNMEZ'' diye bağırarak haykıranlar. Vatan biziz. Vatan şehit olan evladımız, abimiz, babamız, kocamız, sevdiğimiz, nişanlımız.

Sizden tek istediğim sessiz kalmayın canlarım. Burada her şehirden insanlarla, kardeşlerimizle buluşuyoruz. Lütfen! Lütfen yaşadığınız şehirdeki protestolara, yürüyüşlere katılın! Sesinizi Edirneden, Hakkariye, Şırnaktan Aydına duyurun.

Sesinizi duyurun. Sesinizi hainler için duyurun. Bu vatanın sahipsiz olmadığını haykırın onlara arkadaşlar! Bu vatan sahipsiz değil. Şehitlerimiz sahipsiz değil.

Zaten her evde bir Türk bayrağı olması bizim için su kadar doğal bir şey. Asın bayraklarınızı. Doğudakiler! Asın bayraklarınızı. Ölmekten, tehdit edilmekten korkmayın. Askerlerimiz ölümü bile bile giderken, vatan sana canım feda diyerek koşarak giderlerken ölüme biz ölümün neyinden korkuyoruz?

Boş konuşmalar olarak algılamayın lütfen bunları! Size hayatım üzerine yemin ederim ki elime bir silah verseler ve git Tekmile Hakkarinin en soğuk, en karanlık, en tehlikeli yerinde hainlere karşı duvar ol deseler annem üzerine yemin ederim nefes bile almam, gözümü bile kırpmam ve sadece giderim.

Diyecek o kadar fazla şeyim var ki inanın yazsam sayfalar dolusu cilt, cilt kitaplar çıkar.

Diyeceğim o ki arkadaşlar ülkemiz, vatanımız bu şekilde iken ben yeni bölüm yazamayacağım. Yazmaya çalışsam bile olmayacak çünkü sadece o hainlere, kalleşlere küfür ederken, öfkemi kusarken bulacağım kendimi.

O yüzden lütfen kimse ''Yeni bölüm ne zaman gelir?'' diye sormasın bana. Anaların feryatları benim sokaklarımda yankılanırken ben kelimeleri yan yana getiremem.

Bu yüzden bana tepki alan varsa arkadaşlar lütfen kimse kusura bakmasın biraz sert olacak ama siktirsin gitsin lütfen. Benim öyle okuyucuyla işim olmaz. Vatanını seven her yazarın işi olmaz. Sizinde bu halde yeni bölüm yayınlayan yazarlarla işiniz olmasın.

Kaba konuştuysam özür dilerim ama bende durum bu.

Multimedia'da Şehit Kenan Ceylanın türküsü var. Belki de o asker söylediği bu türküyle ve akıttığı kanıyla yaşayacak bizlerde.

Herkese huzurlu geceler görme dileğiyle veda ediyorum.

''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!''

SEV ASKER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin