Tate'den
Kız ile arabaya atladığımızda kız hala ağlıyordu. Kafayı yemek üzereyim şuan.
"Çeneni kapamazsan ben kapatırım"
"Beni öldüreceksin değil mi? Ne yaparsam yapayım"
"Sen Malia'yı bulmamız için dua etmeye başla bence. Çünkü onu bulamazsam öldüreceğim tek kişi sen olmayacaksın. Anlatabildim sanırım"
"Bizden ne istiyorsun?" dedi kız hıkçırıklarını bastırmaya çalışarak.
"Sizden değil, Malia'dan bir şey istiyorum"
"Sen osun değil mi?" dedi yüzümü inceleyerek "Malia'nın takıntı yaptığı çocuk, Tate."
Ona bakmadan kafamı salladım hafifçe.
"Benim hakkımda ne anlattı sana?"
Sara gözlerini benden kaçırıp bakışlarını ellerine çevirdi.
"Pek iyi şeyler değil"
Ona sinirli bir bakış attığımda konuşmaya başlamıştı.
"Sana takıntısı vardı, seni izliyordu hep ve sürekli bana seni anlatıyordu. Senden uzak durmayı istiyordu ama yapamıyordu. Çünkü cidden kötü birisi olduğunu biliyordu. Sanırım haklıymış."
"Evet öyle. Onu bulduğumuzda ona yapacağım şeyleri hayal bile edemezsin."
"Sanırım ona acımalıyım." dediğinde ona yandan bir gülüş atmıştım.
"Onu bulamazsak acıman gereken kişi kendin olacaksın."
Arabayı ilk sapaktan döndürdüm.
"Şimdi nereye gidiyoruz?"
"Hatırlamaya çalışıyorum"
"Aynı yerde 4 kez döndük, çabuk hatırlarsan iyi edersin"
Sağ tarafa yanaşıp gözlerimi kanayan kolunu tutan kıza çevirdim.
"Bir ikincisini daha ister misin? Eğer istersen o masum yüzünde bir çizik açabilirim." dedim ve kızı kendime çekip bıçağı yanağına dayadım."
"Hatırlamaya çalışıyorum ama hiç yardımcı olmuyorsun"
"Odaklanman için ne gerekiyor? İstersen daha farklı yöntemlere de başvurabilirim" deyip elimi yavaşça bacağında gezdirdiğimde elimi itmişti.
"Sadece benden uzak durman yeterli"
Ondan hafifçe uzaklaştım ama yine de ona yakın duruyordum.
"Bu böyle olmayacak, elini ver bana."
"Anlamadım" dediğinde elini sertçe çekip avuçlarım arasına aldım. Bıçağın ucu ile eline küçük bir şekil çizdim.
"Napıyorsun?"
"Sessiz ol, odaklanmam gerek"
Kızın elideki kanı parmağım ile yaydırdım.
"Güneş doğmak üzere" dedim siinirle. "Onu hemen bulmalıyım."
Kız acıyla bağırmaya başladığında bedeni kıpkırmızı kesilinceye dek büyüye devam ettim.
En sonunda onun zihninden alacaklarımı aldığımda güçsüz bir halde koltuğuma çökmüştüm. Kız benden daha kötü durumdaydı ama buna aldırış etmeden arabayı çalıştırdım.
Kızın bahsetiği benzin istasyonunu bulduğumda gıdeceğim yeri bildiğimden sağa saptım ve sürmeye devam ettim.
"Canım çok fazla yanıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Run From Me (Tate-Malia)
FanfictionBir efsane... Bir rivayet... Bir lanet... Ve bunun için var olmuş iki kişi... Biri acımasız, gözü dönmüş ve hiçbir şeyden mutlu olmayan... Diğeri ise mutlu olmayı en çok isteyen... Birinin mutluluğu diğerinin mutsuzluğu demek... Peki ya onlar için m...