Finale Part Two

578 29 107
                                    

Hepinizi seviyorum :*

Malia:

Matt ve Darren evlilik hazırlıkları yapmaya başlamışlardı. Bense şu an çok salakça bir şey yapmak üzereydim.

"Nora onunla konuşmak istediğime emin değilim."

"Ama o seninle konuşmak istiyor. Malia lütfen, benim için bunu yapsan olmaz mı?"

Şu an Nora ile Paul'un yanına gidiyorduk. Birkaç haftadır sürekli benimle konuşmak istediğini söyleyip duruyormuş.

Nora ondan hala vazgeçemedi ve dediğine göre Paul düzelme gösteriyormuş

Özellikle benim Zach'e cezasını verdiğimi duyunca oldukça sevinmiş. Umarım bana yaptığı şey için cehennem kadar pişmandır.

"Geldik in hadi."

Hızlıca arabadan inip Nora'nın peşinden gitmeye başlamıştım. Birkaç dakika içinde Paul'un tutulduğu zindana varmıştık.

"Ben sizi yalnız bırakayım ve Malia. Bir şey olursa bana seslen."

Kafamı tamam dercesine sallayıp zindanın kapısından içeriye giriş yapmıştım. Paul bir köşede oturmuş öylece tavanı izlerken geldiğimi görüp hızlıca ayaklanmıştı.

"Gelmezsin sanmıştım."

"Nora için geldim, şimdi benden ne istiyorsun söyle."

"Ben senden... özür dilemek istiyorum. Bak, sen yaptığım hiçbir şeyi hak etmemiştin ve ben o zamanlar... iyi değildim."

"Bunu anlaman ne güzel, beni taciz ettikten sonra özür dilemen... ne bileyim on yerinden kopmuş bir halatı dikiş ipiyle tutturmaya çalışmak gibi bir şey."

"Tate'i kaybetmiş olsaydın... yani tamamen kaybetmiş olsaydın ne yapardın? Sağlıklı kalabilir miydin?"

Birkaç saniye bunun düşüncesinin bile ne kadar korkunç olduğunu düşündüm.

"Kalamazdım."

"O zaman beni en iyi sen anlamalısın."

Birkaç dakika boyunca onun bana pişmanlıklarını anlatmasını dinlemiştim. Burada yanında olan tek kişi Nora olmuş ve ona ne kadar minnettar olduğunu söyleyip durmuştu.

"Eğer bunları geride bırakabilirsen bir geleceğin olabilir Paul, Nora ile bir geleceğin olabilir."

"Onu çok fazla kez kırdım ve toparlamak için fazlaca zamana ihtiyacım olacak."

"Unutmaya hazır olduğuna eminim, yalnızca yenilerini açmamaya çalış çünkü emin ol eskilerinden daha çok can yakıyor."

"Tate ile ayrıldığınızı duydum."

"Ne yaparsak yapalım olmadı ve sanırım ayrı kalmak ikimiz için de en iyi seçenek olacak. Ve ben burda durmuş sana tavsiye verip derdimi anlatıyorum. Dünya tersine dönmüş olmalı."

"İstediğin zaman buraya gelip benimle konuşabilirsin."

"İsteyeceğimi sanmıyorum." Dediğimde yüzü düşmüştü. "Ama bu, hiçbir zaman istemeyeceğim anlamına gelmiyor. Belki ileride sana olan öfkem azalır."

"Umarım azalır çünkü en büyük pişmanlıklarım sırasında ikinci sıradasın."

"Birincisi neydi? Doğman filan mı?" Dediğimde gülmüştü.

"Hayır, Nora'ya yaptığım şeyler..."

"Bu kulağa daha mantıklı geliyor."

"Seninle konuşmak iyi geldi Malia, lütfen arada Nora'ya uyup buraya gelir misin?"

Run From Me (Tate-Malia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin