Don't say anything

690 70 118
                                    

banshee9506 canım bitaneme ithafım *-*

Yaklaşık 4 gündür bu odada beni tutuyorlar.

Arada bir gelip yemek filan veriyorlar ve gidiyorlar.

Odanın bir lavabosu var ve tuvalet ihtiyacımı orada gideriyorum.

Ama kaçabileceğim bir pencere, bi açıklık yok.

Bu son derece üzücü bir durum.

"Yemek zamanı küçük fahişe"

O laf bana mıydı?

Odaya giren adam hani şu gördüğümde bile tiksindiğim adamdı. Neydi adı, heh John.

"Bir fahişe değilim. Sizin aksinize... O patron dediğiniz kişi sizi küçük birer sürtükmüşsünüz gibi kullanıyor."

Yemeğimi fırlatırcasına yana bırakmıştı.

"Çeneni kapamazsan kim kimi bir sürtük gibi kullanıyormuş görürsün."

"Merak ettim, göstersene. Hadi bekliyorum bak burada durmuş savunmasız bir halde ne yapacağını izliyorum."

John bana doğru hareketlendiği esnada içeri şu kız girmişti, ilk gün gördüğüm kız. Ariel.

"John yeter, odadan çık. Ayrıca bu odaya benden başka kimse girmeyecek dediğimi hatırlıyorum."

"Yemekleri getirmek için girmiştim efendim."

"Yemekleri kapının altındaki gözden verebilecegini biliyorsun. Bir daha bu odaya sakın girme, aksi halde neler yapacağımı biliyorsun değil mi?"

John denen pislik odadan çıkarken biz de kızla baş başa kalmıştık.

"Nasılsın Malia, halinden memnun musun?"

"Sayılır, ama kafamı kurcalayan bazı şeyler var. Neden buradayım, sen kimsin? Ne zaman beni öldüreceksiniz gibi şeyler."

Kız karşımdaki koltuğa oturup bacak bacak üstüne attığında onun ne denli çekici olduğunu düşünmeden edememiştim.

"Benin adım Ariel ki zaten bunu ilk gün de söylemiştim. Burada patronun yardımcısı gibi bir şeyim. Ve sen sormadan söyleyeyim, evet patronla yatıyorum ama onun fahişesi filan değilim. Onu seviyorum o da beni seviyor. Burada olma nedenin benim, senin geleceğine bakmak istiyorum bu yüzden buradasın. Ne zaman öleceksin bilmiyorum ama göreceğim şeyler bunu şekillendirecek. Son olarak da Tate yaşıyor, kafana bunu taktıysan içini rahatlatayım dedim."

Evet son dediği beni fazlaca rahatlatmıştı.

"Geleceğime bakmak?"

"Ben bir arada kalmışım, ama güçleri olan bir arada kalmış. Az rastlanan cinsten yani. Bizler yüzyıllar önce kahin ya da öngören gibi isimlerle de çağırılırdık. Geleceğine bakabilirim ve Tate seni öldürecek mi bunu görebilirim"

Son dediği şey ile oldukça dikkatimi çekmişti.

"Cidden bunu yapabilir misin?"

"Tahmini bir gerçeklik yaratabilirim. Gelecek değişebilir Malia, ama şu anki durumunuzu göz önüne alıp ileride ne yaşayacağınızı görebilirim."

"Yani beni öldüreceğini görebilirsin ama öldürmeyedebilir öyle mi?"

Kafasını beni onaylarcasına sallamıştı.

"Tabi bu senin elinde olan bir şey.

"Geleceğimi sen göreceksin, peki ya ben görecek miyim?"

Run From Me (Tate-Malia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin