I'm gonna kill you

592 50 63
                                    

Multimediada yeni kapağımız var. Onun hakkında görüşlerinizi de yazar mısınız çünkü ben yaptım ve görüşlerinizi merak ediyorum *-* (shopları da ben yaptım) (tamam çok uzattım ahsjsksjd)

"Uyan bakalım güzellik." Diyen bir ses ile uyanmıştım. Matt başımda dikilmiş uyanmamı beklercesine beni izliyordu.

Gözlerimi açtığım anda yatağa zıplamıştı ve  neredeyse yeri boylamama neden olacaktı.

"Oha yavaş be." Diye çemkirdiğimde beni tutup kendine çekmişti ve kolları arasına almıştı.

"Of iki dakika sus be kızım, sana haberlerim var." Dediğinde hemen gözlerimi ona çevirdim.

"Bu hafta sonu doğum günüm vee Zach bir parti verecek. Aslında daha çok bir balo gibi. Sen ve Tate'i de davet etti ve Tate de tamam geliriz dedi." Ben gözlerimi pörtletip ona baktığımda gülmeye başlamıştı.

"Bakmasana şöyle."

"Ya sen ne dediğinin farkında mısın? Balo diyorsun ya balo. Ben hayatımda hiç baloya gitmedim. Hem de doğum günün ayy şimdi heyecandan düşüp öleceğim ya alıştıra alıştıra söylesene şunu bak kalbime inecekti." Dediğimde Matt beni daha da kendine çekmişti.

"Napayım kızım ben de heyecan yaptım birden"

Tam ondan uzaklaşacağım sıra kapı açıldı ve Tate içeriye girdi.

"Hemen sevinmeyin ben 'tamam gelirim.' Dedim Malia'yı kesin yanımda getiririm demedim."

"Ne?" Dedi Matt birden ayaklanarak. "Sana söylediğimde tamam olur demedin mi sen şimdi niye yan çiziyorsun."

"Orada kendi adıma konuşmuştum. Malia da gelebilir demedim."

"Tate beni..." Matt tam bir şeyler diyecekken onu susturmuştum.

"Tamam Matt sorun değil, gelmesem de olur."

"Ne demek gelmesem de olur, Malia o benim doğum günüm ve geleceksin."

"Senin doğum günün olabilir ama Malia da benim esirim. İznim olmadan bir yere gidebileceğini sanmıyorum."

"Sen çok adi bir şey oldun." Dedi Matt sinirle. Ardından Tate ile ikimizi yalnız bırakıp odadan çıktı.

"Ne o bugün formunda değilsin, baloya gelmek için bir taraflarını yırtarsın sanıyordum."

"İtiraz etmem bir şeyleri değiştirmeyecek değil mi? Evet baloya Matt için gelmek istiyorum ama sana istediğini verip kavga çıkararak olay yaratmak gibi bir niyetim yok. Şimdi odamdan çıkar mısın? Dinlenmek istiyorum."

"Hayır bence seni evde yalnız bırakmayacağımı bildiğin için bu kadar rahatsın. Aile mezarımı bile ziyaret ederken seni yanıma almak zorunda kaldım çünkü." Bunu dediği sıra hafifçe sırıtmıştım. Kendisi zaten cevabı biliyordu. Beni sinir etmek için yapmayacağı şey yok.

"Madem bunun farkındasın, ne diye olayı uzatıyorsun ki?"

"Belki seni sinir etmek hoşuma gidiyordur olamaz mı?"

"Aynen  bunu düşünememiştim, sen beni sinir etmek adına o baloya bile gitmeyi reddedersin eminim."

"O kadar da değil, Matt'in doğum gününü sırf seni sinir etmek için kaçırmam, buna emin olabilirsin."

"Neden, baloya güzel kızlar filan mı gelecek yoksa?" Dediğimde gülmüştü.

"Matt benim için çok değerli olduğu için. Ama evet o da bir sebep teşkil ediyor. Belli mi olur belki bir iki güzel kız kestiririm gözüme ne dersin?" Sakin ol Malia kendi de dedi, seni sinir etmeye çalışıyor. Ve başarıyor da.

Run From Me (Tate-Malia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin